Gå til innhold

Hvilken M3 er DIN drømme bil ?

Divine
 Share

Hvilken M3 er DIN drømme bil ?  

187 stemmer

1. 1. Hvilken M3 er DIN drømme bil ?

• E30 M3
      81
    • E36 M3
      25
    • E46 M3
      82

Anbefalte innlegg

Som dere skriver over, blir det da en litt mer spessiel bil, og den har en del mer futt en standar m3 også :wink: Ikke rart de ligger på nesten 80-100 000 mer en vanelig m3 :wink::P

Uansett. 195 hk er mer en fin nokk i mine øyne, skulle gjerne hatt en med skin seter *wroom* er nok raskere en 325'en min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes M3 CSL blir for ribbet, men jeg vil ikke ha tåkelys så derfor CSL front (men liker ikke helt det hullet på ene siden). Og jeg vil ha el.stoler og Prof. navi. i min M3! :)

Det hullet er faktisk der for å lede luft inn i luftfilterboksen til motoren da...

En liten kommentar til nicket ditt bare, du synes CSL er for ribbet, men du har likevel BMW E46 M3 CSL som nick... :-k De av brukerne på forumet her som har en bilmodell som nick kjører selv en slik bil, i tillegg er eierne av 2 av de 3 M3 CSLene som ble solgt ny her i Norge brukere av dete forumet. Tror at ikke minst de vil synes nicket ditt er snodig, og minst en av dem vet å si fra så det holder! Dette kun til orientering. Det er selvsagt fritt fram når man veler seg nick, med mindre det kommer noen "smartinger" og velger seg noen rasistiske/nazistiske nick, eller annet som henspeiler på kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...