Hawkon88 Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 les på www.e30.de så finner du mye på 335 konvertering.
speedtouch Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Viss dere leser litt på www.pure-pf.com så ser dere at de med størst effektuttak bruker diff fra e34m5/535, som neonmuffler gjør. Disse er også mye lettere å få tak i enn de til e28 535. Neonmuffeler: det hadde vert intressangt å sett de tegningene du har på denne sammenstillingen?`kunne du ha sendt dem på pm? eller på: arild_aarebrot@hotmail.com har samme prosjekt som deg selv, men har ikke klart og oppdrive noen tegninger enda. Bilen din begynner å bli strøken nå ja,, og det var bra du fjerna de glassfiberskjermene;-) har trua på dette
Spiritus Sancti Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Over et år siden sist.. Er du blitt lei NM?
heltn Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 ser utruli bra ut NM! Lurte, kunne du sendt tegninger osv til meg av den vippa? skal bygge emg en lik selv nemlig. -Kristian
winchester Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Savner updates her, skulle gjerne hatt mål og tegninger til den dolly'n (vippa di) jeg og!
SiohZ Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 husker dette prosjektet jeg begynte og lese på. skulle ønske d kom framgang og fikk sett et ferdig resultat! cmon NM gjør d ferdig!
TM custom Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 begynte å lese på dette prosjektet på gatebilforumet for sån 4 år siden. hadde vert morsomt å se et ferdig resultat
Tam Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Prosjektet står på langtidsvent da han bygger på sin E34 turbo. Tegninger er bla her på vippe. Enkel å bygge http://www.mts.net/~hpokrant/Restoratio ... /Plans.htm og her http://www.reenmachine.com/misc/Automot ... an_Set.pdf Er ikke samme som vi bygde etter men de duger.
NeonMuffler Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Karosseriet vurderes solgt. Ring 99552720 for info. Karosseriet er flyttegods registrert, og har papirer på godkjenning for fulltbur, 3,5l motor og div
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå