ADHD POWER Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 hvis u er keen på å bygge touring f.eks så har jeg en med dau motor som er ganske pen i karosseriet med unntak av en forskjerm og frontfanger. så har jeg en ståenes som skal bort
NeonMuffler Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 alt av sprekker og mellomrom mellom plater er kittet. den har også fått på seg et annet strøk mde maling.
Hyggmaister Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 It's nice Føler det går SAKTE men sikkert fremover for tiden? Digger å følge med på prosjektet ditt
NeonMuffler Skrevet September 24, 2007 Forfatter Skrevet September 24, 2007 går litt sakte ja, men er ikke alltid jeg har tid til å kjøre ut etter jobb. holder på med andre biler også men håper å få litt fart på sakene fremover!
jonasdavidsen Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 var dte mye tilpassing på bredde-kittet? hvor kjøpte du det? skal gjøre det selv tenkte jeg:D tror du den sparklinga på dørene dine holder?:/ skeptisk
NeonMuffler Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 var dte mye tilpassing på bredde-kittet? hvor kjøpte du det? skal gjøre det selv tenkte jeg:D tror du den sparklinga på dørene dine holder?:/ skeptisk jeg har kjøpt originale M3 dører... breddinga som sitter på nå skal fjernes.. dessuten, jeg tinna først de gamle dørene, så fin sparkla jeg. har dem fortsatt, og de er like fine...
jonasdavidsen Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 kan jeg kjøpe skjermene eller? hvorofr bytta du dører i ettertid?
bmwtoyz Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 skikkelig bra prosjekt dette. elsker å følge med slike prosjekter. Gleder med til den blir ferdig. Lykke til
NeonMuffler Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 snart ferdig under... har fått sveiset div hull idag og begynt å å kutte opp buret. avstiver bak: buret kuttes: den har også fått besøk av den andre E30'n vår
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 hva brukte du til å fjerne resten av greiene under bilen..? så ut som det hadde skjedd noe under der plutselig
DANI Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 d e fuste gangen eg har lest igjenom ei tråd og på 17 sider e d ganske bra t å ver meg hehe.Eg blei så reven me synns du e skam goe STÅ PÅ VIDERE
Hawkon88 Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Javel, da får jeg bare følge malen din Ingen andre "store" ting jeg må vite om før jeg begynner da?? ikke kort inn akslingen på 8,7cm uten å være sikker (måle) dette selv. dette fordi ppf ikke bruker org alpinafester men lager like selv? og mm forsjeller kan avgjøre om delen passer eller ikke.. andre ting-du må ha sterkere diff enn 325 etterhvert. enten fra en bil med større eller samme motorvolum. vær oppmerksom på at du skaffer samme størrelse diff som står i traversen din org (stor eller liten) diffbrems på 25% kan være greit å ha- men koster endel. ang radiator må du enten få lagt en selv- eller bruke fra e28 528. vil du ha kort rattutslag kan du bytte overføringen fra e36 (vet ikke om det må være m3) MED servo. også monterer du den uten servo. kjøp inn kontakter og pins fra enten gs eller koed. kan være lurt å endre kontakten på bilen, og ikke den på motoren. altså du må ha samme kontakt som donorbilen har. jeg vet at 2.5litrene og under har en mindre bensinpumpe enn hva 3.0 og oppover har. altså 2typer dimensjoner på bensinpumpene. denne må du kanskje bytte. i noen biler står pumpen i tanken- i andre står den montert sammen med bensinfilteret på venstre side rett framfor hjulbuen bak. det er mulig å få "shortshift" gir bare ved å korte ned girstangen noen cm før du setter motor med gir inn. det er mulig å sette motoren inn med giren montert på. trangt, men det går akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå