ADHD POWER Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 hvis u er keen på å bygge touring f.eks så har jeg en med dau motor som er ganske pen i karosseriet med unntak av en forskjerm og frontfanger. så har jeg en ståenes som skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 sry OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 noe som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 alt av sprekker og mellomrom mellom plater er kittet. den har også fått på seg et annet strøk mde maling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 It's nice Føler det går SAKTE men sikkert fremover for tiden? Digger å følge med på prosjektet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 går litt sakte ja, men er ikke alltid jeg har tid til å kjøre ut etter jobb. holder på med andre biler også men håper å få litt fart på sakene fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 var dte mye tilpassing på bredde-kittet? hvor kjøpte du det? skal gjøre det selv tenkte jeg:D tror du den sparklinga på dørene dine holder?:/ skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 var dte mye tilpassing på bredde-kittet? hvor kjøpte du det? skal gjøre det selv tenkte jeg:D tror du den sparklinga på dørene dine holder?:/ skeptisk jeg har kjøpt originale M3 dører... breddinga som sitter på nå skal fjernes.. dessuten, jeg tinna først de gamle dørene, så fin sparkla jeg. har dem fortsatt, og de er like fine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 kan jeg kjøpe skjermene eller? hvorofr bytta du dører i ettertid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtoyz Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 skikkelig bra prosjekt dette. elsker å følge med slike prosjekter. Gleder med til den blir ferdig. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 snart ferdig under... har fått sveiset div hull idag og begynt å å kutte opp buret. avstiver bak: buret kuttes: den har også fått besøk av den andre E30'n vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 hva brukte du til å fjerne resten av greiene under bilen..? så ut som det hadde skjedd noe under der plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 d e fuste gangen eg har lest igjenom ei tråd og på 17 sider e d ganske bra t å ver meg hehe.Eg blei så reven me synns du e skam goe STÅ PÅ VIDERE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 heilt enig med dani her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Javel, da får jeg bare følge malen din Ingen andre "store" ting jeg må vite om før jeg begynner da?? ikke kort inn akslingen på 8,7cm uten å være sikker (måle) dette selv. dette fordi ppf ikke bruker org alpinafester men lager like selv? og mm forsjeller kan avgjøre om delen passer eller ikke.. andre ting-du må ha sterkere diff enn 325 etterhvert. enten fra en bil med større eller samme motorvolum. vær oppmerksom på at du skaffer samme størrelse diff som står i traversen din org (stor eller liten) diffbrems på 25% kan være greit å ha- men koster endel. ang radiator må du enten få lagt en selv- eller bruke fra e28 528. vil du ha kort rattutslag kan du bytte overføringen fra e36 (vet ikke om det må være m3) MED servo. også monterer du den uten servo. kjøp inn kontakter og pins fra enten gs eller koed. kan være lurt å endre kontakten på bilen, og ikke den på motoren. altså du må ha samme kontakt som donorbilen har. jeg vet at 2.5litrene og under har en mindre bensinpumpe enn hva 3.0 og oppover har. altså 2typer dimensjoner på bensinpumpene. denne må du kanskje bytte. i noen biler står pumpen i tanken- i andre står den montert sammen med bensinfilteret på venstre side rett framfor hjulbuen bak. det er mulig å få "shortshift" gir bare ved å korte ned girstangen noen cm før du setter motor med gir inn. det er mulig å sette motoren inn med giren montert på. trangt, men det går akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå