Garasjesalg Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Et tips til rustsveising.. Mye enklere og lage mer eller mindre firkantede plater, da det er mye lettere og lage en plate som har veldig god passform. Pappmaler er også veldig lurt, da får du "prøvemontert" platen før du kapper den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 du har lest hva jeg skrev om sveisen, right? at den skal fikses... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 da har jeg kjøpt nye frontlykter med papirer+ m3 dører er ordna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Ser bra ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 takker, har fått enda en sponsor til da:) Norskstaal.no eller driver jeg å blander farge til 325'n. siden den skal hel-lakkeres skal den få en fin farge, og det blir orange igjen. blanda 2 farge prøver, den lyse er ford focus st fargen, og den andre er min egenblanda farge. ford fargen blir det IKKE. skal endre litt på min egenblanda ved å bli kvitt litt mer av den rød/brune nyansen, og gi den mere orange:) så tror den blir fin da:) kan jo alltids legge ved noen bilder; morro med fargen ingen andre har:) har forresten lakkert alle listene sorte, og da så den straks mye penere ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 skal du robbe bilen helt da du skal lakke, tenker på ruter og sånt? dette kommer seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 skal du robbe bilen helt da du skal lakke, tenker på ruter og sånt?dette kommer seg:) yes! den har fått en påkjørsel bakfra som har ødelagt den ene bakskjermen+baklate og gulv. så når jeg først er igang tar jeg alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 på vei hjem fra Bimmers.no treffet dro jeg innom Pedersens Racing og kjøpte rundt 6m rør til buret og ratt m/boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 kostet rørene da, eller kjøpte du ferdige mål til 2600,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 kostet rørene da, eller kjøpte du ferdige mål til 2600,-? kjøpte buret for lenge sia, for ca 2500kr ja. men det jeg kjøpte nå var bare rette ekstra rør. kom på 900kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 noen som veit om et sted i området der jeg kan flytte bilen inn for å skru? har vist seg gang på gang at det funker dårlig å skru ute... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 eller, vi trenger kun et sted å lagre Trans Am'en som står i garasjen nå vi skal ikke skru på den så vi trenger kun et lite hjørne til den.noen som veit om et sted? har sjekka litt rundt, men finner lite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 selge den? morsom du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 update tid! -enda en fargeprøve til 325'n -sveising av vippe til 335'n er enda ikke heeeeelt fornøyd med fargen jeg har blanda. ble kvitt brun fargen, men skal nå gjøre den litt mere rød:) Faren min og jeg bygger også en vippe til 335'n dette er en vippe som settes i fangerfestene foran og bak. så kan du snu hele bilen rundt:) er ikke helt ferdig, men har fått sveiet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå