SteffenM2 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hei Neon, kan du sende meg litt specs på det der på msn? Skal gjøre akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hei Neon, kan du sende meg litt specs på det der på msn? Skal gjøre akkurat det samme. vippa du mener? har masse info ang bygging av en slik. hvor mye de tåler, byggetegninger etc=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hei Neon, kan du sende meg litt specs på det der på msn? Skal gjøre akkurat det samme. vippa du mener? har masse info ang bygging av en slik. hvor mye de tåler, byggetegninger etc=) Jepp, send på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hei Neon, kan du sende meg litt specs på det der på msn? Skal gjøre akkurat det samme. vippa du mener? har masse info ang bygging av en slik. hvor mye de tåler, byggetegninger etc=) Jepp, send på PM? you've got Mail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 dagens lille update. -snart ferdig med vippene nå, mangler bare å sveise noen få rør til+ borre hullene:) justerbar høyde og bredde er kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Har nå endra litt av designet på hjemmesiden min. ny bil, større logo og lagt til adressen:) www.NeonMuffler.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 ble tauet hjem fra rudskogen idag( nesten 10mil) rasa motoren på 325'n (den orange)... kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Kjipt Vet du hva som skjedde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 tok toppen, bøyd alle ventilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Reg reims brudd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Reg reims brudd? niks, kammen roterer. Antar at regreima har hoppet over noen tenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 dagens lille update.-snart ferdig med vippene nå, mangler bare å sveise noen få rør til+ borre hullene:) justerbar høyde og bredde er kjekt å ha aka "dolly" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Du Christian, hvilke pærer bruker du på baklysa dine? Testa om de lyser rødt eller hvitt? Har samme lyktenne selv nemlig, og der har jeg bare originalpærer som er lakka røde, men som allikevell lyser ganske så hvitt Og en ting, til, du har ikke noen veileder på hvordan få ut instrumentpanelet vell? Må bytte tempmåler jeg også, får ikke ut den lista imellom ratt og instrument (sitter fast i midten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 du må ta ut plata under rattet, og så går du under der og skrur ut to litt store helt runde sølv muttere. så får du ut en liten plate som ligger over rattstammen. Når du har tatt ut den ligger det fire små skruer under der, så skrur du de ut. Da skal det bare være til og dra ut instrumentpanelet. Og når du skal ha ut kontaktene bak instrumentpanelet så vipper du opp de svarte greiene på kontakten og drar ut kontakten. Vips så er instrumentpanelet ute:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 @Eksos: bruker farga pærer. har ikke fått testet dem, så vet ikke hvor rødt de lyser men ellers, woho!, endelig fått skruplass:) takk til ståle aka Chiller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå