NeonMuffler Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 woho, da var lappen i boks også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 woho, da var lappen i boks også Gratulerer , rått prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 da har jeg kjøpt en E34 525i 91mod, 24v på 192hk hentes i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 strøken bilpark du har fått deg nå. Hvordan pengene strekker til aner jeg ikke:D Gratulerer med lappen og kjør forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 strøken bilpark du har fått deg nå. Hvordan pengene strekker til aner jeg ikke:DGratulerer med lappen og kjør forsiktig! takker, vel det kommer ann på prioritering;) fattern har fått seg ny jobb der han også tjener mer. han lovet meg en bil til lappen(og det var den orange). men siden den ble rasa kjøpte han e34'n vi er ikke rike, bare kan prioritere litt. hjelper også at vi ikke sender bort ting, men gjør alt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 279#bilder ligger noen bilder i annonsen der. Monoviskeren kom i posten idag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrykongen Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1506279#bilderligger noen bilder i annonsen der. Monoviskeren kom i posten idag også har du noen planer for denne da? eller skal du holde den orginal?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Får gratulere med ny E34 da;) håper du blir fornøyd med den og stell pent med gamlebilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Får gratulere med ny E34 da;) håper du blir fornøyd med den og stell pent med gamlebilen min hehe, skal det. fin bil er det, og er jeg heldig får jeg lakkert skjermen imorgen på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 woho, da var lappen i boks også gratulerer med overstått=) hvordan i all verden fungerer di der vippene? skjønte ikke helt d der..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Kunne jeg fått noen specs på vippen? Skal bygge meg en e21 335 så du skal få en konkurrent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 dette blir litt off topic men, legger ut 3 bilder av den nye bilen. den er god å kjøre, bare slitt sliten i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 da har bilen fått seg et nytt hjem! bilen er nå flyttet til verkstedet i Enebakk. var ikke helt lett å få den opp på hengeren uten understell bak liten lunch stopp på Shell'n fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 dagens lille update: har nå laget fester bak og montert vippa bak, imorgen starter jeg på den foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå