NeonMuffler Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 takker for fine komentarer:) en liten uppdate, driver med bakluka, tar rust og små sparkler:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Hvorfor kaller du deg egentlig Neonmuffler? Ikke si at du skal ha en sånn eksoshale med neonlys inni, altså en "neonmuffler".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Flott prosjekt du har her! gleder meg til å se det ferdig! lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Hei neonmuffler, hvor på oppegård bor du? dama mi bor der og jeg er der offte, kanskje jeg kan stikke innom å se på hva du driver med, ser veldig bra ut for en 16 åring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Dette ser jo veldig spennende ut. Bare trist du ikke har et bedre sted å skru på da, er jo kjedelig når det blir dritt vær å ikke kunne mekke litt... Når jeg ser slikt skjønner jeg hvor bortskjemt jeg er med ca 50m2 verksted plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Når jeg ser slikt skjønner jeg hvor bortskjemt jeg er med ca 50m2 verksted plass... Og jeg har 800-900, så da er vel jeg enda mer bortskjemt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Hvorfor kaller du deg egentlig Neonmuffler? Ikke si at du skal ha en sånn eksoshale med neonlys inni, altså en "neonmuffler".... PM til deg og Rope;) ja, veit at det er litt kjipt at jeg jobber ute, men prøv og hold dere til topic da. har planer om å støre av bagasje lokket, og panseret i glassfiber;) skal prøve det til neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 liten uppdate! har kuttet sideskjørtene og forlenget og vinklet de;) bilder kommer i morra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 datta b,ir bra vettu neon. gleder meg til du har fått alt på bilen. detta blir bare bedre å bedre bygg vettu. lykke til vidre. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 står framhjula veldig langt bak eller er det bare noe jeg syns? Ellers ser det bra ut dette.. Hvor kommer fram/bakskjermer fra og hvordan har du festet bakskjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 står framhjula veldig langt bak eller er det bare noe jeg syns?Ellers ser det bra ut dette.. Hvor kommer fram/bakskjermer fra og hvordan har du festet bakskjermene? framhjula står for langt bak ja, må få tak i M3 bære armer. får å få de midt i hjulbuene;) frontskjermene er ekte M3 skjermer som er kjøpt på www.qxl.no til en billig penge. bakskjermene er kjøpt av en privat person i sverige, de er limt på emd TEC7 limet (tror det er det det heter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 kommer seg stadig dette her. er du noe nærmere motor innkjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 tøft prosjekt, blir det turbo på 3.5literen? hvordan fikk du til de e36 bremsene?? passet de rett på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 vært stille idet siste nå neon? ligget kun under bilen å jobbet dag og natt nå da eller? og du vet vi liker oppdateringer og bilder utrolig mye hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 vært stille idet siste nå neon?ligget kun under bilen å jobbet dag og natt nå da eller? og du vet vi liker oppdateringer og bilder utrolig mye hint hint hehe, veit hvor glade dere er i bilder ja:P har hvert litt opptatt med skole desverre, men nå gjør jeg panseret klar til avstøpning, skal ha panser og bagasjelokket i glassfiber;) bilder kommer Motor kommer ikke enda. Kjøper antagelig en hel bil fra Tyskland da det er billigere enn å kjøpe motor/girkasse løst her. Selger da resten som deler.. Går an å få 535 ganske billlig hvis du kjøper en uten TÜV godkjenning. @Bmw345tic: blir nok en turbo senere, men ikke i første omgang, bremsene var litt pirk å få på, måtte bruke de originale fjærene fra e30. for den fra e36 er for breie, de hadde ikke E36 M3 fjærben inne når vi var hos Schmiedmann og Koed. Har derfor fjærbein fra en 325/328 med E30 fjærer forløpig mens det skrues på bilen. Disse sitter ikke helt ok så det kommer sportsdempere med smale fjærfester nede når jeg får mer penger. Måtte bruke fjærskåler oppe fra E36 som modifisers slik at festene passer i støtdempertårnene på E30. Var bare å borre nye hull etter E30s originale som mal. Er på jakt etter e36 m3 3.2L bærearmer som gjør at hjulene kommer mer korrekt i hjulbuen. Slik det er nå med orig bærearmer er hjulene alt for langt tilbake og subber i innerskjerm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå