Gå til innhold

BMW E30 335i prosjekt

NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette ser jo veldig spennende ut. Bare trist du ikke har et bedre sted å skru på da, er jo kjedelig når det blir dritt vær å ikke kunne mekke litt...

Når jeg ser slikt skjønner jeg hvor bortskjemt jeg er med ca 50m2 verksted plass... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du deg egentlig Neonmuffler? Ikke si at du skal ha en sånn eksoshale med neonlys inni, altså en "neonmuffler"....

PM til deg og Rope;)

ja, veit at det er litt kjipt at jeg jobber ute, men prøv og hold dere til topic da.

har planer om å støre av bagasje lokket, og panseret i glassfiber;) skal prøve det til neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står framhjula veldig langt bak eller er det bare noe jeg syns?

Ellers ser det bra ut dette..

Hvor kommer fram/bakskjermer fra og hvordan har du festet bakskjermene?

framhjula står for langt bak ja, må få tak i M3 bære armer. får å få de midt i hjulbuene;)

frontskjermene er ekte M3 skjermer som er kjøpt på www.qxl.no til en billig penge.

bakskjermene er kjøpt av en privat person i sverige, de er limt på emd TEC7 limet (tror det er det det heter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært stille idet siste nå neon?

ligget kun under bilen å jobbet dag og natt nå da eller? og du vet vi liker oppdateringer og bilder utrolig mye :D hint hint

hehe, veit hvor glade dere er i bilder ja:P

har hvert litt opptatt med skole desverre, men nå gjør jeg panseret klar til avstøpning, skal ha panser og bagasjelokket i glassfiber;)

bilder kommer

Motor kommer ikke enda. Kjøper antagelig en hel bil fra Tyskland da det er billigere enn å kjøpe motor/girkasse løst her. Selger da resten som deler.. Går an å få 535 ganske billlig hvis du kjøper en uten TÜV godkjenning.

@Bmw345tic: blir nok en turbo senere, men ikke i første omgang, bremsene var litt pirk å få på, måtte bruke de originale fjærene fra e30. for den fra e36 er for breie, de hadde ikke E36 M3 fjærben inne når vi var hos Schmiedmann og Koed. Har derfor fjærbein fra en 325/328 med E30 fjærer forløpig mens det skrues på bilen. Disse sitter ikke helt ok så det kommer sportsdempere med smale fjærfester nede når jeg får mer penger. Måtte bruke fjærskåler oppe fra E36 som modifisers slik at festene passer i støtdempertårnene på E30. Var bare å borre nye hull etter E30s originale som mal. Er på jakt etter e36 m3 3.2L bærearmer som gjør at hjulene kommer mer korrekt i hjulbuen. Slik det er nå med orig bærearmer er hjulene alt for langt tilbake og subber i innerskjerm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...