Gå til innhold

BMW E30 335i prosjekt

NeonMuffler
 Share

Anbefalte innlegg

hehe er det ikke alle stedene du sparklet panseret ditt som lakken osv henger igjen i pluggen? og pluggen sågrei ut den? bare å ta å støpe masseglasfiber pansere og selge hehe. så få du finangsiert bygget ditt.

og neon detta ser bra ut detta. bilder sier mye mere en tusen ord og det er derfor vi er så glade i bilder vettu

men stå på neon. ingen ting er som masse update'r hehe.

yep, er der jeg har sparkla, vanskelig å få spraylakka områder glatte.

takker:) ja, hvis jeg greier å støpe av formen, så kommer jeg nok til å lage noen til å¨bestillning;)

kommer vel ikke til å skje noe på en stund, siden det er for kaldt for støping desverr:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke for kalt til å støpe nå.. bruk mer herder og vent opp til 2uker føre det herder.. det okk 2uker føre det herda for vårs i 20 kuldegrader

mulig detr, men har hørt at da blir det veldig sprøtt, og brkker veldig lett:(

får kanskje støpt torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir litt sprøere men ikke merkbart..

ser du har gjort noen feil når du har støpt forma.. du laga ikke en kant rundt hele panseret og hullene i panseret og det kommer du til og angre på når du støper seinere..

men hvis du bruker en vifte med varmeelementer som klarer og holde 10-20grader så er det ikke noe problem og støpe i hele vinter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut! har ikke hatt tid til å komme innom desverre, men jeg stikker innom når jeg har tid...

Ser utrolig lovende ut dette her.

oki:)

har hentet bakfanger i fredrikstad, en Rieger GTS, fint brukt, med en liten sprekk som ikke er noe problem å fikse;)

ble glad da jeg fant ut at jeg slipper å tilpasse fangeren til breddinga:D

NYEbilderavMINbil019Medium.jpg

NYEbilderavMINbil020Medium.jpg

NYEbilderavMINbil021Medium.jpg

NYEbilderavMINbil022Medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du fått satt på bakfangern ja, syns det var litt merklig angående det med kappinga av den, for en kammerat av meg har M3 bredding og rieger gts bakfanger, det gikk glatt å få på det!

men tror at man kanskje må kappe på modellene FØR faceliften, de er vist 2cm kortere bak..

men, er bare glad jeg slipper å kappe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står framhjula veldig langt bak eller er det bare noe jeg syns?

Ellers ser det bra ut dette..

Hvor kommer fram/bakskjermer fra og hvordan har du festet bakskjermene?

framhjula står for langt bak ja, må få tak i M3 bære armer. får å få de midt i hjulbuene;)

frontskjermene er ekte M3 skjermer som er kjøpt på www.qxl.no til en billig penge.

bakskjermene er kjøpt av en privat person i sverige, de er limt på emd TEC7 limet (tror det er det det heter)

Du har virkelig talent det må jeg si. Spesielt for aldreren :wink:

Hvor kjøper man glassfiber lim egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...