Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe, jada:P

er 16 da:)

er litt smått på panseret fordi formen ikke var helt glatt, men litt polyester og gelcoat fikser det;)

hehe, ja med litt gelcoat, pussing og sliping så blir det fint til slutt skal du se! :P

Har forvekslet 15 og 16 år i og med at jeg så på prosjektråden på bilforumet.net i går vettu, stod i noen av de første innleggene dine at du var 15, men det var en stund siden tråden ble opprettet...

Sorry, min feil... :oops:

Skrevet

Hadde jo vært en idè det også :P

Var ikke så dum tanke i allefall så det burde du særiøst vurdere!

Jeg ville nok ha lagd mine egene spesielle hull om jeg hadde kjøpt ett av deg, men har jo ikke E30 så kanke det heller vettu :)

er det noe fremgang med prosjektet da, eller er det bare drittvær etc. :?:

Kjiipt med dårlig vær skal det være sikkert og visst at det er.. :cry:

• 2 weeks later...
Skrevet

Her ser jeg at du kan det du holder på med.

Jeg håper du begynner som en bil oppretter, det ser jeg at du har det i nevene. Det er nok mangel på sånn folk som deg i bil oppretter bransjen.

Prosjektet ditt er jo toppers. Jeg ser no at du får skryt av alle kanter og det er nok en stor grunn til det og :D

Lykke til vidre med prosjektet dit. Jeg følger med deg :wink:

Skrevet

Velkommen som ny bruker Aroid! :D

Har det bare vært regn, frost & kulde i det siste siden du ikke har fått gjort noe i det siste neon muffler, eller har du bare ikke hatt tid til å være på nettet?

Jeg for min del har tatt en pause for en stund nå, har gått over til lettmotorsykkelrestaurering (tar maks ett par måneder) og så er det på han igjen :)

Kan si meg enig med Aroid i at du burde bli oppretter/lakkerer, det skal foresten jeg bli har jeg tenkt! :)

Skrevet

hehe, har planer om å bli bil oppretter ja:)

skjer lite her, det er kaldt og jævli ute, + at skolen gjør det ganske vanskelig:S

desverre:(

men er jo bra også på en måte da, da blir jeg vertfall ikke lei!;)

• 2 months later...
  • 1 month later...
Skrevet

kan jo bare si at når denne bilen her blir lakka så kommer ikke sparkling o-l til å holde lenge når du har hatt bilen stånde ute i fuktigheten i evigheter. alle grunneinger som brukes på bil trekker vann, eneste som holder tett er lakken. hadde jeg kjøpt den bilen av deg., hadde jeg nok fjernet alt som hetet sparkel og sparkla alt på nytt i et varmt lokale og ikke hatt den ute. har jobba som oppretter i 16 år nå, og har sett mye rart, lakken din kommer til å boble seg opp. bare vent å se.;) samme med de hjulbuemekket du har gjort., der må du få sprøyta på syregrunning, lakk+tectyl på baksiden, har det først kommet overflaterust på innsiden ttar det ikke lang tid før det er på utsiden også..

• 4 weeks later...
Skrevet

Alt som er sparklet/tinnet har mange lag med lakk for å holde fuktighet vekk. Hjulbuer har grunning-lakk og tectyl på baksiden...

• 2 weeks later...
Skrevet
Alt som er sparklet/tinnet har mange lag med lakk for å holde fuktighet vekk. Hjulbuer har grunning-lakk og tectyl på baksiden...

Tam, du er ikke tilfeldigvis faren/broren/kompisen eller ett eller annet til neonmuffler?

Så at du hadde E30, og trans-am, og det har jeg sett i bakgrunnen på noen av bildene hans.. :)

Skrevet

Tam, du er ikke tilfeldigvis faren/broren/kompisen eller ett eller annet til neonmuffler?

Så at du hadde E30, og trans-am, og det har jeg sett i bakgrunnen på noen av bildene hans.. :)

Faren , mao er det er jeg som har gleden av å kjøpe verktøyet vi trenger. :D . Skjer nok endel denne helgen. Han skal ha ut motor osv + bytte noe bakplate nå, bare det ikke blir for mye regn...

Skrevet

Ja jeg er ca like gammel som ham selv, og driver selv også med ett oppussingsprosjekt i helgene :wink:

Fint å ha noe å holde på med når man har lite å gjøre vettu! :)

Du får si at han får stå på, så blir det bil av den til slutt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...