NeonMuffler Skrevet April 10, 2007 Forfatter Skrevet April 10, 2007 Regner med at du skal plassere motoren så langt bak som mulig . Siden du har kjøpt deg en så bred radiator. radiatoren havner i bagasjen
NeonMuffler Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 dagens update: plaget naboene med vinkelsliper'n litt:D cleaner inne i bilen, sveiser igjen alle gamle hull som ikke brukes, fjerna gamle fester som stakk opp fra baksetene og sveisa inn en ny plate i gulvet på passasjer sia borte vekk: grunnen til at jeg fjerna den gamle platen: borte ble hulla også i døråpningen: etter litt sveising, og bra bruk av karosseri kitt ble det sånn: beskyttelse legges på senere når det har tørket
FRANKEN24 Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Har du ikke tenkt å ha innstegslister? Mtp at du fjerner hullene til disse.
NeonMuffler Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 Har du ikke tenkt å ha innstegslister? Mtp at du fjerner hullene til disse. nop;)
NeonMuffler Skrevet April 19, 2007 Forfatter Skrevet April 19, 2007 fikk jobba litt idag, men ikke mye siden været slo om til regn og krafting vind:( slik ble hevrtfall gulvet: sveise enda mere hull: og ja, jeg skal sveise mer. rakk bare ikke mer idag, og måtte dekke det til fort. måtte se hvor lett det var å fjerne tektyl og dritt, så prøvde meg litt: før: etter: fant også litt gammel sveising som ikke var så bra. så det skal sveises på nytt senere:)
NeonMuffler Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 her var det mye liv... ----------------------------------------------- update! hentet den orange 325'n etter en 5mnd lang vinterdvale! den skal være klar til jeg har lappen... bil hentes: vel hjemme: for flere bilder og info sjekk ut http://www.neonmuffler.com/28.04.07.html
NeonMuffler Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 lite liv her.... liten update! modda litt på intrumentpanelet jeg da... styra litt i PS og nå går speedo'n til 300km/t isteden for 240km/t. ja, litt meningsløst, men er litt morro da la også til logoen min på turtellern. dette har jeg aldri gjort før, skrudd fra hverandre intrumentpaneler: måtte låne temp måler fra 318 dashen fordi jeg greide å ødelegge den fra 325 dashen:) ble faktisk fornøyd jeg da
NeonMuffler Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 mye vits i å oppdatere her... men har kjøpt monovisker kit med papirer for en billig penge
TSL Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 blir greit detta neon.men syns du kunne lagt litt mere flid i tilpasing av plater. sveising og pussing av sveisene. men det er et supert prosjekt. du er vel ikke gammle karen heller ertter som jeg har skjønt. stå på. er inponert av deg hvis dette er første bygget. fortset og oppdater. jeg kommer til og følge med videre lykketill videre
336mik Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Hmm,den oppdaterte speedo`n.Den går jo ikke lenger enn til 250,så hva er egentlig vitsen med de ekstra tallene?
NeonMuffler Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 dere burde lese hva jeg skriver, ikke bare se på bilder... @TSL: regner med at du referer til det siste bilder.. skrev at dette var en gammel sveis jeg FANT, som jeg skal sveise på nytt @336mik: sant, den går ikke lenger, men jeg skrev også: meningsløst, men er litt morro da:)
336mik Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Går vel ann å få tak i andre speedo skiver,og om-kalibrere speedo`n da..Mener hv-motorsport sin har speedo som følger med til langt over 300.
NeonMuffler Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Skrevet Mai 4, 2007 Går vel ann å få tak i andre speedo skiver,og om-kalibrere speedo`n da..Mener hv-motorsport sin har speedo som følger med til langt over 300. gjør det sikkert, men har ikke funnet noe hevrtfall. veit du om noen, linker etc?
336mik Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 Hvis du tar kontakt med hv motorsport,så er han sikkert behjelpelig.Evt om du spør på bmwccn,eller gatebil forumet,siden han er ganske aktiv der.
NeonMuffler Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 noen som er intr i å kjøpe m3 bakskjermene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå