NSS Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Hva med å oppdatere modellguiden litt? Mangler endel BMW`er der... Noen gamle, noen nye... Skjønner at dere admin kanskje har mye å gjøre med å fikse andre ting på siden og skole/jobb og slikt, så om dere ikke har tid, så kan jeg kanskje helpe dere litt med å finne fakta`ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 word! få med de nye, e90 og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jeg har rett og slett ikke tid/ork til å gjøre det. Det er en del arbeid. Fredrik (bmwE9) skulle egentlig gjøre det, men fikk mye å gjøre på jobb, så "jobben" er ledig den. Hvis dere skulle få lyst er det bare å sette i gang og samle data og sette det opp i en tabell tilsvarende de som allerede er der. Det beste er såklart om jeg får de i ferdig HTML (jeg orker ikke skrive alt om til PHP/SQL selv om det hadde vært bedre), hvis du ikke har peil på slikt så er det greit nok med Excel også, men det tar litt mer tid for meg. Uansett - det er bare å sette i gang, og så sender dere bare infoen til post@bimmers.no etterpå, så fikser jeg i løpet av en viss tid. Synes dere det er mye kan jo de interesserte koordinere seg i mellom i denne tråden her, med hvilke modeller hvem tar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Og ikke minst den fargekode greia.. Har nå sendt bilde av bilen min jeg, men den står nok ikke under "Hellrot".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Er noen feil der også! Husker ikke akkuarat hva det var nå men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jeg har rett og slett ikke tid/ork til å gjøre det. Det er en del arbeid. Fredrik (bmwE9) skulle egentlig gjøre det, men fikk mye å gjøre på jobb, så "jobben" er ledig den. Jepp...jeg var som Gunnar skriver klar for å revidere modellguiden, men kort tid etter at jeg hadde avtalt prosjektets omfang med Gunnar (03/05) ble jeg prosjektleder for et større prosjekt på jobben og det ble dessverre begrenset med tid til en oppstilling av div. BMW modeller for bimmers. Jeg håper virkelig at en annen person her inne både har tid og tilstrekkelig med kunnskaper til å revidere guiden. Det krever som Gunnar antyder en god del arbeide med å verifisere data...det er med andre ord ikke bare å kopiere løs fra andre internetsider. Kildene bør dobbeltsjekkes før man evt. plotter data´ene ned i en HTML tabell og sender det hele til Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Vet ikke om noen av dere har lest litt i bladet Performance BMW, engelsk blad tror jeg, fåes kjøpt hos Narvesen. De siste sidene i bladet består av samtlige BMW modeller, med info om motortype, slagvolum, hk, 0-100 tider osv.... Har kanskje vært et greit utgangspunkt å bygge på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 På E28 mååå 1982 525i få komme med Gullbil! Hadde en sånn før den vi har nå, og jeg var rasende da den ble solgt Den ble solgt for 3000,-. Pappa solgte bestisen min for 3000,-! Den var jo egentlig ikke verdt mer da, gjennomrusta og jævlig, men den hadde personlighet til tusen Veit ikke ant. hk og sånn på den da, jeg var 12 da den ble solgt og hadde ikke akkurat peiling, og pappa husker ikke. Men det er kanskje noen andre som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå