Dazium Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Nå håper jeg noen kan hjelpe meg..... Har montert 2.5 litern, men den kom jo uten innsug og injektorer Kan jeg montere innsuget fra 2.0litern samt injektorene over til 2.5l? Trodde også at luftmengdemåleren skulle være der siden vi kranglet om den,men den har de glemt. Kan vel ikke bruke den 2.0 måleren? Styringsboksen de sendte med passet heller ikke med kontakten til den gamle motoren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Innsuget til 320 er har mindre flow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Girkasse, cluth, bakaksel, takler alle disse delene den økningen i nm og hk? jeg skal bytte til 2,8 liter til våren, og da hadde jeg tenkt å bytte drivlinje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Bumper denne. Min girkasse på 325 er snart gåen. Har fått tilbud på en 320 kasse som er i helt bra stand. Tåler denne girkassen effekten i min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 e36 da. 320 er 97 mod 325 er 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå