Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Men har han kjøpt to bakfelger da? Har kjøpt enda et sett felger Et sett felger regner jeg som 4 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Trodde et sett felger betydde 4 stk jeg....Sorry my bad du trenger ikke være lei deg! det var jeg som har sett feil. får skylde på att jeg er trøtt om morgenen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Hehe. Var da voldsomt. Dere får vente i spenning. Får de ikke før på lørdag, på Vålerbanen. Men dukker vel opp litt bilder derfra. Kan si det slik at de ikke er uvanlige på E34/E39, og at de har grom kant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 La meg tippe: Rondell 58? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 La meg tippe: Rondell 58? jeg tror du er flink til å tippe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå