Gå til innhold

Synes dere om denne ?

Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

Har så godt som solgt bilen min og skal ha meg en "ny" bil. Var innom og tittet på denne i går. Eneste som jeg så var at det var noen riper og et par parkeringsbulker på den. Så var kretskortet gåent på den samt at man måtte skifte gasspatron til ac'en ?

dette kommer på en 10-12k for at det skal bli bra.

www.finn.no/finn/car/object/;?finnkode=6033536

6_1125371496478.jpg

Noen tilbakemedlinger hadde vert fint, men tror nok jeg må kikke litt mer uansett om lyden i den er jo helt nydelig.

Hvis det er noen som vet om en bra 320 til salgs er det bare å sende en pm ! helst ikke gamlere enn 98 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Sperre kanskje har foretatt en liten tasteleif, for bilen han linker til er jo en -95modell. 5 og 8 står under hverandre på talltastaturet.

Hvis det nå var en 1998 E36 320Ci ville jeg ikke ha kjøpt den uten å få en betydelig reduksjon i prisen...iom. at E46 320Ci også kom på markedet i 1998 og E90 begynner å vise seg på veiene. Det er selvfølgelig artig å ha en E36 fra den siste årgangen, men det tror jeg egentlig kun interesserer de som er spesielt interessert i BMW. For de fleste andre er det viktigere at bilen er mest mulig ny i forhold til det beløp de skal kjøpe bil for. Jeg vurderte i en periode å slå til på et billig kjøp av en helt ny 2005 E46 320i Touring, men jeg har kommet frem til at en E90 320i Touring er et betydelig bedre kjøp...selv uten en rekkesekser og lite standardutstyr. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Sperre kanskje har foretatt en liten tasteleif, for bilen han linker til er jo en -95modell. 5 og 8 står under hverandre på talltastaturet.

Hadde tastet feil ja. Men må først få solgt bimmer'n min før jeg begynner å tenke på å kjøpe ny. Men en ting er sikkert, skal ha sekser og ikke firer ! :P

Lurer på om det blir en e46 320, tror dere prisene vil synke ytterligere på e46 nå eller vil de holde seg der de ligger nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...