Sperre Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Har så godt som solgt bilen min og skal ha meg en "ny" bil. Var innom og tittet på denne i går. Eneste som jeg så var at det var noen riper og et par parkeringsbulker på den. Så var kretskortet gåent på den samt at man måtte skifte gasspatron til ac'en ? dette kommer på en 10-12k for at det skal bli bra. www.finn.no/finn/car/object/;?finnkode=6033536 Noen tilbakemedlinger hadde vert fint, men tror nok jeg må kikke litt mer uansett om lyden i den er jo helt nydelig. Hvis det er noen som vet om en bra 320 til salgs er det bare å sende en pm ! helst ikke gamlere enn 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 ikke gamlere enn 98? da hadde jeg gått for E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Lurer på om Sperre kanskje har foretatt en liten tasteleif, for bilen han linker til er jo en -95modell. 5 og 8 står under hverandre på talltastaturet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Den så jo veldig pen ut, var ikke så dyr heller, solgte min 92mod 320ci rett før sommeren å fikk 90000 for den, løp å kjøp, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jeg skal selge min 320i 95 mod. Sjekk ut linken under. www.finn.no/finn/car/object/;?finnkode=6072087 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Lurer på om Sperre kanskje har foretatt en liten tasteleif, for bilen han linker til er jo en -95modell. 5 og 8 står under hverandre på talltastaturet. Hvis det nå var en 1998 E36 320Ci ville jeg ikke ha kjøpt den uten å få en betydelig reduksjon i prisen...iom. at E46 320Ci også kom på markedet i 1998 og E90 begynner å vise seg på veiene. Det er selvfølgelig artig å ha en E36 fra den siste årgangen, men det tror jeg egentlig kun interesserer de som er spesielt interessert i BMW. For de fleste andre er det viktigere at bilen er mest mulig ny i forhold til det beløp de skal kjøpe bil for. Jeg vurderte i en periode å slå til på et billig kjøp av en helt ny 2005 E46 320i Touring, men jeg har kommet frem til at en E90 320i Touring er et betydelig bedre kjøp...selv uten en rekkesekser og lite standardutstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 www.finn.no/finn/car/object/;?finnkode=5924987 Denne virka billig 96 318 cab til 100k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Eller så har jeg en 318i for salg, 97mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 den første bilen her var jo sinnsykt strøken da, men kjipt med orange blink og ikke lakert ned.. orginal speil osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 www.finn.no/finn/car/object/;?finnkode=5924987 Denne virka billig 96 318 cab til 100k Naboen til en kamerat av meg Han hadde en 320 og en 325 til salgs i sommer, så han må da ha mye biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Lurer på om Sperre kanskje har foretatt en liten tasteleif, for bilen han linker til er jo en -95modell. 5 og 8 står under hverandre på talltastaturet. Hadde tastet feil ja. Men må først få solgt bimmer'n min før jeg begynner å tenke på å kjøpe ny. Men en ting er sikkert, skal ha sekser og ikke firer ! Lurer på om det blir en e46 320, tror dere prisene vil synke ytterligere på e46 nå eller vil de holde seg der de ligger nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 De vil kanskje fortsette å synke litt, E90 regnes jo som helt fersk ennå, og det er ikke SÅ mange av den langs veiene. Snart kommer jo E91 (touring) også, og da kommer det enda fler E46 på bruktmarkedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Stemmer stemmer.. Blir nok å vente en liten stund. Men kjenner jeg meg godt så tror jeg har ny bmw innen nyttår hehe.. Så hvis noen får nyss om en e46 320 så er interessert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jeg har en E46 320 jeg vurderer å selge, men jeg tror motoren er litt for kort for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Skader jo ikke å sende ett par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå