Sagen Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Har begynt å jobbe i et digert amerikansk foto-selskap, som nå skal videreføre sin suksess fra USA, til Norge og Europa. De skal nå bygge opp et distrubutør-nett i Norge, og leter derfor etter folk som har lyst å jobbe med dette. Man får tilgang på meget gode provisjoner, og man kan dermed få dette til å bli en meget hyggelig bi-inntekt, eller hoved-inntekt, alt ettersom hva man vil legge i det. Hvis dette hørtes interessant ut, så ta kontakt for litt mer utfyllende info... Kan også ta en titt på linken i signaturen min. For de av dere som holder til i Stavanger, blir det i kveld, torsdag 08.09.05, en forretnings-presentasjon av selskapet på Forus. Den begynner kl 18, og alle som ønsker, er velkommen til å komme. Ta da i så fall kontakt med meg, på mobil 40230082, så skal jeg forklare hvor det er. Ellers er det som nevnt bare å spørre, om det er noe du lurer på. Dette er noe jeg selv snart kommer til å drive med fulltid, og skal nå starte opp et lokalt lite miljø for selskapet her i Stavanger. Denne muligheten er utrolig spennende, og noe de færreste av oss kommer til å komme borti igjen.... Tør DU å la være å sjekke den ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Moderatoredit: Dette er en annonse! Flyttet tråden til Kjøp/salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Sorry.....my bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Ingen skade skjedd! Det er bl.a. derfor det er moderatorer her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Åjoda, jeg stiller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Ser frem til å se deg der! Gleder meg masse selv også....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Pyramide opplegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Ikke noe pyramidespill nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Lukter pyramide av dette LANG vei. Hvis det ikke er direkte nettverksmarkedsføring, så er det vel bare en ny vri tenker jeg... . Eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Jeg syntes også dette minner mye om MLM, men siden jeg ikke har mer detaljer så kan jeg ikke garantere at det er det. De som driver med MLM nekter jo alltid for at det er pyramide, men uansett hva de sier så bygges det opp et nettverk i en pyramidestruktur. En verver to som verver to som verver to osv. * / \ * ** * * * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 Slik jeg ser det, så er den strukturen som er tegnet ovenfor, lik den ALLE store selskaper jobber etter. For de som kritiserer en ting før de vet hva det er, så er ikke dette noe for dere uansett. Dette var kun ment som en sjanse til de som letet etter en mulighet for å starte opp egen business. Dere andre kan få lov til å diskutere så mye dere vil. De andre som har lyst til å høre om denne muligheten, er velkommen til å ta kontakt. Hvis du er en som ikke ser muligheter, men bare problemer, trenger du ikke ta kontakt. Dette er for de som er åpen, og genuint interessert i å gjøre noe helt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Slik jeg ser det, så er den strukturen som er tegnet ovenfor, lik den ALLE store selskaper jobber etter. Jaha.. Så du mener at Intel og Microsoft er bygget opp med den strukturen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 Ja, det vil jeg si. Om du mener noe annet, så kan du jo tegne den opp, slik du mener den ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 joa, men i et "seriøst" selskap tjener ikke sjefen din på alle han har under seg. Han har lønna si uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Han verver dem heller ikke på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå