BMWPower Skrevet September 14, 2005 Forfatter Skrevet September 14, 2005 hehe.. Godt mulig d. Men d er jo bare til og handle
BMWPower Skrevet September 16, 2005 Forfatter Skrevet September 16, 2005 faen du holder til i haugesund du!! konge da kan eg jo komme og se bilen en dag eller vi kan møtes en plass bor på stord eg. p.s har du jobbet for multi vedlikehold i hammerfest\melkeøya\ølen? Vist det blir finans da selfølgelig! Hva sier banken?? Skal kanskje en tur til Stod snart ser du Hadde passt bra...
Ettertenning Skrevet September 16, 2005 Skrevet September 16, 2005 har ikkje snakket med banken da det var beint nei og henvisninger til delt foreldrerett hos dama!
Hhenrik Skrevet September 16, 2005 Skrevet September 16, 2005 dump dama, la hun få ungene ett par måneder, kjøp bilen, så kommer ungene å dama tilbake i ein fei. den er jo så feiende flott den bilen
BMWPower Skrevet September 16, 2005 Forfatter Skrevet September 16, 2005 dump dama, la hun få ungene ett par måneder, kjøp bilen, så kommer ungene å dama tilbake i ein fei. den er jo så feiende flott den bilen Hehe.. D stemmer jeg også for Ta av deg tøfflene gutt
BMWPower Skrevet September 18, 2005 Forfatter Skrevet September 18, 2005 Nai, eg vett d... Måtte bara trekka lit i dg,hehe..
Ettertenning Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 Uansett veldig feit bil du har, kunne veldig godt tenkt meg den! har du fleire bilder? kjekt med bilder!!!!!!
CrZyWiz Skrevet September 21, 2005 Skrevet September 21, 2005 Heisann! Kan melde min interesse jeg også, Da jeg er på utkikk etter noe i denne prisklassen(ergo E36 328i Coupe\Cab) så kan jo denne også være ett alternativ. Ville vært fint om du får en tilstands\Naf rapport på den? da det vil være mye lettere å avgjøre da når man bor en bit unna. mvh
BMWPower Skrevet September 22, 2005 Forfatter Skrevet September 22, 2005 Hadde den nettopp på EU kontroll på mandag nå, og den gikk rett igjenom. Nå er ikke dette den mest seriøse kontollen,hehe.. Men bilen er i bra stand.
Hhenrik Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 hvis jeg gir deg 150 k for den, å du får penga innen 1 uke, ville dette være aktuelt?
BMWPower Skrevet September 22, 2005 Forfatter Skrevet September 22, 2005 hvis jeg gir deg 150 k for den, å du får penga innen 1 uke, ville dette være aktuelt? Har allerede en som kommer med 170tusen til uka, så jeg venter litt å ser va han har å si... 170 er billigt!!!
BMWPower Skrevet September 23, 2005 Forfatter Skrevet September 23, 2005 Kult men for noen skitne felger da Blir litt sånn etter noen runder på banen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå