cc300 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Flateby i Akershus. 18km fra Lillestrøm. Brumbrum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 bærum her... innflytta sådann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Frei (Som snart blir en del av Kristiansund, for noen, og for andre) hehe.. å for deg er det ? eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Bodø... skal snart bort fra skit byen... alt for mye dårlig vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Brønnøysund her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Kristiansand, nærmere bestemt Vågsbygda er jeg ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 nesna,nordland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 hm... mye "søringer" her... Stokmarknes, Nordland jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Okidoki, da slenger jeg meg på nok en gang iom at jeg har flyttet.Jeg bor i Tresfjord, 15 min fra fergekaia til Molde i Møre og Romsdal Flyttet og gjort Tresfjording av deg nå ja, mm ja ja Lurte litt på hvor du var blitt av siden jeg ikke har sett noe til deg her på en stund, men så i en tråd her at du hadde vært uten nett pga flytting. Gratulerer med nytt hjem da. I he meldt fløtting te Bergen, men i he IKKJE gjort bergenser tå me av denj grunn, berre så det e sakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 Bare en til som er Østfolding her?? hehe.. Vist jeg har skrivet noe feil, så si i fra! takk.. skjønner ikke alt som dere skriver her masse sånn kompliserte greier.. huff og huff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Og jeg har fremdeles splittet personlighet...Bryne/Forus...håper det snart forandrer seg til Sandvika Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Og jeg har fremdeles splittet personlighet...Bryne/Forus...håper det snart forandrer seg til Sandvika Sandvika i Bærum, eller snakker du om "Sandvigå"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 er det Burt du har bilde av??Så nettopp Ssmokey and the Bandit... Kongefilm,. Skulle ønske de laget slike filmer enda. Disse Too fast too furious blir litt for jålete for meg. Jepp, en MANN av dimensjoner. Matboks bilene fra FF er ikke for meg. Nei takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Gunnar har oppdatert forumet, slik at nå vises bosted under avataren. Man slipper m.a.o. å klikke seg inn på profilen til hver enkelt for å se om man er av den kunnskapssøkende og vitebegjærlige typen. Dermed var det vel siste gang vi så en tråd med dette spm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Sandvika i Bærum, eller snakker du om "Sandvigå"? Sandvika i Sandnes....sikkert mye kallt Sandvigåå hehhe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå