Gå til innhold

sports luftfilter (kn)


lomiss
 Share

Anbefalte innlegg

Det er to forskjellige filtere.

Vil egentlig ikke annbefale sporstluft filter i det hele tatt. Slipper inn mye mere møkk i motoren og gir mer slitasje og dårligere levetid på motoren. Verre enn å kjøre med 10 år gammel olje.

oK ? Trodde det likksom skulle beskytte like godt jeg :shock: Er luft filter bokksen på 320 og 325 lik ?! har vurdert og sette den til bake, men vet ikke om det passer over på 325.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel delte meininger om kor "farligt" åpne filter er.

Vil ha i min, for å få litt bedre lyd, men kor i stavangerområdet selger di det. Tenkte KN eller greenfilter.

Såg GS selger filter for 400,- og sett for 1800,-

Trenger eg settet eller holder det med filteret.

På E36`en var det bare å ta ut filterboxen, og sette KN filteret rett på innsuget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter man Power filteret rett på insuget slik som green og K&N sit kit mister man effekt i motoren, av den simple grunnet at motoren får mye mer VARM luft, den drar jo inn masse luft som vifta sparker bakover. vil man at filtere skal være effektivt burde man sette på en plate som dette: http://www.bsrab.se/products/n3*52/o22/

da kan filtere kanskje gi litt effekt, alle andre filter-kits gir tøffere lyd og effekt tap!!

Varm luft gir mindre å brenne på, alle veit hvordan lystgass prinsippet fungerer, kald luft er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...