johjoa Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Ja... da fikk jeg lønn i dag, bensin til bimmern, øl og sprit til i kveld! Så er det Turboneger konesert i tillegg... DETTE KOMMER TIL OG TA AV \:D/ SKÅL! og ha en finfin aften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 begynt med ølen før du skreiv innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 både øl og sprit tror jeg før han skrev innlegget... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 Ingen uting det da... DET ER JO FREDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Ingen uting det da... DET ER JO FREDAG! sant det, blir en tur på byn idag ja, og en imorra og, flere som har fått lønning ja Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 blir nok en 1,2,3,18 pils idag.. blir bra det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 I dag blir det Tacos og en flaske 2004 Woodcutters Shiraz på deling med min bedre halvdel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 BMW'n?? hehe.. måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hehehe...nei egentlig ikke. Jeg er meget tilfreds med min 2003 E46 318dT, men det er kun på et rasjonelt plan og ikke på et lidenskapelig plan. Gi meg en E90 330i Touring så er det mulig at jeg tar med meg en flaske rødvin og tilbringer en hel kveld i bilen bare for å nyte hva jeg ser, lukter, føler og hører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Får også besøk av min gode venn alkohol i morgen hehe... Drikk med måte folkens og ikke ta en tur med bimmern før han har dratt sin veg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jepp...bare for å understreke Sperre´s poeng...alkohol og bilkjøring hører absolut ikke sammen, men det er jo lov til bare å sitte i bilen for og nyte tilværelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Har absolutt ingen respekt for de som kjører hvilken som helst motorisert kjøretøy når de har drukket alkohol Men å ha sjåfør på bilen mens en selv kan drikke er topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Da var fredagen over, nå er det bare og få i seg mat og starte pånigjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Det foregår i Bodø skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Dette er første frihelgen jeg har hatt siden jeg kom fra syden 16.07... så jeg syns jeg fortjener og ta det helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå