Gå til innhold

Rykende ferske stemningsbilder BMW-dagene Våler 2005

oddis
 Share

Anbefalte innlegg

Har du sett laptimern min Gunnar? Kaurstad laget en av en clas ohlson stoppeklokke + ir-sender. Funker knall den :)

Har ikke sett din nei, men jeg hørte noe om en slik før Tracy came along. Var noe slikt jeg tenkte på egentlig. Men tror du Øyvind gidder å lage noen slike nå? Han har vel også satt seg på bakbeina i forhold til Tracy...

Vet koblingsskjemaet på den ligger ute på http://personal.dynator.no/ - men jeg har ikke kunnskapene til å bruke det på fornuftig vis. Kan muligens høre om noen på skolen kan få noe utav det, evt. høre med fatters om han klarer å få tid til å lage noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du sett laptimern min Gunnar? Kaurstad laget en av en clas ohlson stoppeklokke + ir-sender. Funker knall den :)

Har ikke sett din nei, men jeg hørte noe om en slik før Tracy came along. Var noe slikt jeg tenkte på egentlig. Men tror du Øyvind gidder å lage noen slike nå? Han har vel også satt seg på bakbeina i forhold til Tracy...

Vet koblingsskjemaet på den ligger ute på http://personal.dynator.no/ - men jeg har ikke kunnskapene til å bruke det på fornuftig vis. Kan muligens høre om noen på skolen kan få noe utav det, evt. høre med fatters om han klarer å få tid til å lage noe slikt.

Problemet er at de ikke selger sånne stoppeklokker lenger, men det er mulig at noen kan ha noe rest-varer. Øyvind har ikke satt seg på bakbeina med tracy, men det er svært tidkrevende å lage. Det er lagt litt på is, men en evt serieproduksjon vil nok bli satt ut til et firma som kan trykke opp kretskort.

Det har vært snakk om å lage noe gps-laptimer software til pocketpc, men det går litt tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...