Gunnar Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Har du sett laptimern min Gunnar? Kaurstad laget en av en clas ohlson stoppeklokke + ir-sender. Funker knall den Har ikke sett din nei, men jeg hørte noe om en slik før Tracy came along. Var noe slikt jeg tenkte på egentlig. Men tror du Øyvind gidder å lage noen slike nå? Han har vel også satt seg på bakbeina i forhold til Tracy... Vet koblingsskjemaet på den ligger ute på http://personal.dynator.no/ - men jeg har ikke kunnskapene til å bruke det på fornuftig vis. Kan muligens høre om noen på skolen kan få noe utav det, evt. høre med fatters om han klarer å få tid til å lage noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Har du sett laptimern min Gunnar? Kaurstad laget en av en clas ohlson stoppeklokke + ir-sender. Funker knall den Har ikke sett din nei, men jeg hørte noe om en slik før Tracy came along. Var noe slikt jeg tenkte på egentlig. Men tror du Øyvind gidder å lage noen slike nå? Han har vel også satt seg på bakbeina i forhold til Tracy... Vet koblingsskjemaet på den ligger ute på http://personal.dynator.no/ - men jeg har ikke kunnskapene til å bruke det på fornuftig vis. Kan muligens høre om noen på skolen kan få noe utav det, evt. høre med fatters om han klarer å få tid til å lage noe slikt. Problemet er at de ikke selger sånne stoppeklokker lenger, men det er mulig at noen kan ha noe rest-varer. Øyvind har ikke satt seg på bakbeina med tracy, men det er svært tidkrevende å lage. Det er lagt litt på is, men en evt serieproduksjon vil nok bli satt ut til et firma som kan trykke opp kretskort. Det har vært snakk om å lage noe gps-laptimer software til pocketpc, men det går litt tregt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Det har vært snakk om å lage noe gps-laptimer software til pocketpc, men det går litt tregt. Få fart på det! Ppc har jo jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 haha 2 traktorer ja.. riktig riktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå