mAZE Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Her er noen få jeg tok i dag: Hmm, ja de bildene ble ikke helt riktig.. Men men, det får gå for denne gangen.. Har flere bilder også, men dette får holde nå.. Fikk dessverre ikke tatt bilder av alt. (F.eks Gunnar leker gressklipper! og div... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Var et knallbra treff! Kom hjem for 20 min siden, kjørt 60 mil i dag Var helt ålreit oppmøte og mye bra kjøring å se på Tok nesten 100 bilder, legge vel ut noen i morra, er fylla nå Ja jeg så du var ute å spant på gresset Gunnar 235/30-20" hvis jeg husker riktig=) SS Performance bygd, M3 E46 motor, meget gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Ja jeg så du var ute å spant på gresset Gunnar Lol. Må si jeg ble litt forvirret etter Gunnars noe alternative sporvalg da jeg så han komme rett mot meg - i sidevinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Å enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Ja jeg så du var ute å spant på gresset Gunnar Lol. Må si jeg ble litt forvirret etter Gunnars noe alternative sporvalg da jeg så han komme rett mot meg - i sidevinduet. Kjeften. Dere er bare misunnelige på det originale sporvalget mitt! Nei seriøst, kjørte med de hjulene for første gang, og hadde for høyt trykk. De ble glattere og glattere for hver runde, pga. varmen økte trykket. Målte 48 psi en stund etter jeg hadde parkert. Men hadde nok i overkant høy fart også.. vet ikke om jeg kunne klart svingen, og valgte heller gresset enn å prøve enda lenger og havne rett i dekkene. Var litt flaut at det var familiekjøring, men jeg var heldigvis langt unna førsteplassen på utdritningslista under familiekjøringa. Det var en som gikk rett i sandfella, en meter fra å smelle i autovernet inn mot depoet, på familiekjøringen. På sporene så det ut som han hadde sladd ut på depotsletta, fikk kontra og gikk rett ut. Menmen, har kjørt nærmere 60 mil i dag, og ca. 10 mil var på banen. Kate fikk også kjørt et heat. Hun angret ikke på det. Jeg gav meg egentlig med frikjøring da hele kupéen ble full av røyk.. ble bare en familiekjøring etterpå før vi dro. Men det holdt. Nå har jeg skallebank som faen pga. eksoslukt i bilen og vanvittig støy i ørten titalls mil, så nå trenger jeg søvn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Det var en som gikk rett i sandfella, en meter fra å smelle i autovernet inn mot depoet, på familiekjøringen. På sporene så det ut som han hadde sladd ut på depotsletta, fikk kontra og gikk rett ut. Stemmer det, og den første sladden var med vilje - brått så fikk han en kontra og gikk rett ut i sandfella. Jeg lå rett foran han da da det skjedde - var sikker på at han skulle dra rett i autovernet - det er godt at det stopper så fort i sandfella. Kom akkurat hjem fra middagen på hotellet - det var veldig bra mat, men høydaren var loddtrekiningen. De solgte lodd for ca 25 000!! spenn. Blant premiene var det Sebring effektanlegg og grenrør - gitt av koed.dk, et felgsett, Bilstein senkesett (demper og fjører) + en hel haug med andre premier. Neste år må dere bli med på denne delen av treffet også - veldig sosialt og morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Var bortpå bana i dag også, men tok ikke så mye bilder. Helge Vik var kommet med sin nylig PPF trimma M3/M5 (S38) Turbo. Visstnok benket til 800hk på 1,3bar på vanlig bensin. Den bar preg av å ikke være helt justert. Han hadde med seg en kar fra PPF som kjørte bilen. Skulle visstnok loggføres/testes. Bilder Hvem kjører bilen hans? BMW Andreas eller Backis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Oddis: Du får legge til i "tema"et at det er fra CCN treffet på våler 2005. Så folk vet hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Jeg laget en ørliten video med mobilen av M3'n til Helge Vik. Hører den går ujevnt. Filmen er i .3gp format. Kjøres i Quicktime for å få lyd. http://home.no/kabelt/helgevikm3turbo.3gp Takker til Xsess for serverplass. Oddis: Du får legge til i "tema"et at det er fra CCN treffet på våler 2005. Så folk vet hva det er. Endret litt på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Hvis noen har mer bilder fra lørdag, så ikke nøl med å legge dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har noen bilder, men er ikke så mange. Mest av meg og damene mine (bilen og madammen). Håper hagenisse har litt bra bilder som kanskje kan legges under Happenings. Hvis noen andre har er det bare å sende inn til post@bimmers.no, så havner de som sagt under happenings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har egentlig veldig lite. Du kan alltids få det jeg har, men jeg tok nesten bare av damene dine jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Da har jeg lagt ut noen bilder fra BMW-Dagene på Våler banen også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Da har jeg lagt ut noen bilder fra BMW-Dagene på Våler banen også.... Kai, Siden dette var de samme bildene du sendte meg flyttet jeg albumet ditt over til Happenings, det er jo ikke vits å ha dobbel kopi av de samme bildene i galleriet.. Har fikset på linken din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå