Gå til innhold

Rykende ferske stemningsbilder BMW-dagene Våler 2005

oddis
 Share

Anbefalte innlegg

Kai, Siden dette var de samme bildene du sendte meg flyttet jeg albumet ditt over til Happenings, det er jo ikke vits å ha dobbel kopi av de samme bildene i galleriet..

Har fikset på linken din.

Okidoki... Tenkte ikke over det jeg, beklager :oops: Iallefall utrolig helg. Pent vær, mange PENE/RÅE biler osv.... Takk til alle som gjorde dette til den helgen det ble!!!! All ære til dere som står på for at vi skal ha det gøy.......

4_17_11[1].gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så fint at du tok bilde av bilen min, mAZE! Godt å se at den har det fint selv om jeg er i USA og følgelig heller ikke kunne være på Våler. (Nascar på Richmond International Raceway var imidlertid ingen dårlig erstatning :wink: )

cimg00434ow.jpg

Jeg gjør med bilen som man gjør med andre kjæledegger; Sørger for at de blir stelt og aktivisert av kompetent personell når jeg er bortreist :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som det var mye bra å se på der ja.

Planen var at jeg skulle avgårde også, men først måte jeg jobbe hele lørdagen.. var endelig ferdig etter 14 timer kl halv 12 på natta, og da jeg i tilegg oppdager en 3 toms spiker i bakhjulet på bimmeren var det definitivt slutt på alle planer om å dra til Våler.

kjipt :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrm!!

Skikkelig stiv er den også, så det er nesten rart den krenger så mye, men det er mye vekt i bevegelse. ;-)

Litt mer normal på avataren min.. :)

Man skal ha et nokså heftig understell for at det ikke skal krenge. Jeg har sett biler som ligger flatt på vanlig vei, men når de er på banen krenger det relativt mye. Selv min bil, med nytt justerbart, krenger ganske så kraftig ser jeg på bildene. Men, så kjørte jeg på R-dekk òg da:)

Funket hjulene Gunnar?

Jeg visste ikke at du skulle bare være der på lørdagen. Hadde jo tenkt å slå av en prat jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...