BimmerKing Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Kai, Siden dette var de samme bildene du sendte meg flyttet jeg albumet ditt over til Happenings, det er jo ikke vits å ha dobbel kopi av de samme bildene i galleriet.. Har fikset på linken din. Okidoki... Tenkte ikke over det jeg, beklager Iallefall utrolig helg. Pent vær, mange PENE/RÅE biler osv.... Takk til alle som gjorde dette til den helgen det ble!!!! All ære til dere som står på for at vi skal ha det gøy....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Så fint at du tok bilde av bilen min, mAZE! Godt å se at den har det fint selv om jeg er i USA og følgelig heller ikke kunne være på Våler. (Nascar på Richmond International Raceway var imidlertid ingen dårlig erstatning ) Jeg gjør med bilen som man gjør med andre kjæledegger; Sørger for at de blir stelt og aktivisert av kompetent personell når jeg er bortreist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
copper Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Mange bilder er å finne på Kulturelle Anton's Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Se der ja! Der var det jammen litt bilder av min også.. Teit sving han har stått og tatt bilder i da, ser ut som alle bilene er heiset til traktornivå. Men har vel med at han også er flaggvakt? Er han ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 hey, noen bilder av bilen min også: hadde ikke du senket bilen, gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 hadde ikke du senket bilen, gunnar? Hrm!! Skikkelig stiv er den også, så det er nesten rart den krenger så mye, men det er mye vekt i bevegelse. Litt mer normal på avataren min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Så ut som det var mye bra å se på der ja. Planen var at jeg skulle avgårde også, men først måte jeg jobbe hele lørdagen.. var endelig ferdig etter 14 timer kl halv 12 på natta, og da jeg i tilegg oppdager en 3 toms spiker i bakhjulet på bimmeren var det definitivt slutt på alle planer om å dra til Våler. kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Hrm!!Skikkelig stiv er den også, så det er nesten rart den krenger så mye, men det er mye vekt i bevegelse. Litt mer normal på avataren min.. Man skal ha et nokså heftig understell for at det ikke skal krenge. Jeg har sett biler som ligger flatt på vanlig vei, men når de er på banen krenger det relativt mye. Selv min bil, med nytt justerbart, krenger ganske så kraftig ser jeg på bildene. Men, så kjørte jeg på R-dekk òg da:) Funket hjulene Gunnar? Jeg visste ikke at du skulle bare være der på lørdagen. Hadde jo tenkt å slå av en prat jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Teit sving han har stått og tatt bilder i da, ser ut som alle bilene er heiset til traktornivå. Men har vel med at han også er flaggvakt? Er han ikke det? Mye mulig. Ikke noen spesielt bra vinkel på mange (de fleste?) av bildene hans denne gangen. Her er min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 åå, så det var din ja! Står 318is bak på den ikke sant? De baklyktene dine da! De var ikke noe for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Jupp, må jo ha 318is merket. Baklyktene er nok ikke for alle nei, men de er stilige i mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Her er mine bilder =) Enjoy... http://www.oppbrukt.net/gallery/view_al ... =BMWdagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 espen: syntes bildene dine ble veldig mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Du som kjørte den med hvit vinge R Andersen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Du som kjørte den med hvit vinge R Andersen? stemmer det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå