mAZE Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Så fint at du tok bilde av bilen min, mAZE! Godt å se at den har det fint selv om jeg er i USA og følgelig heller ikke kunne være på Våler. (Nascar på Richmond International Raceway var imidlertid ingen dårlig erstatning )Jeg gjør med bilen som man gjør med andre kjæledegger; Sørger for at de blir stelt og aktivisert av kompetent personell når jeg er bortreist Det var bilen din ja.. Spurte noen jeg var der med om det var det, men de var ikke sikker.. Og det var vel ei dame som kjørte den også om jeg ikke husker helt feil?? Men da ikke deg.. Hagenisse: Så det var bilen din ja, kjente den ikke igjen uten orasje blinkers.. Og baklyktene er fine om kvelden, men bobob om dagen. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Funket hjulene Gunnar? Funket som bare juling de! Meget godt fornøyd. Syntes det ble gromt på bilen også. 235 har virket litt pinglete bakfra på den, men nå med 265 på 10" begynner det å ligne noe. Passer til bilen gjør de og. Kjører faktisk på de fortsatt, og synes nesten de er penere enn ACSene. Hadde forresten litt trøbbel første gangen utpå med de, som en del fikk med seg. Seilet over gresset rett foran depoet på familiekjøringen.. Men igjen - tusen takk for hjelpen! Rakk forresten ikke å takke han Grazatfahreren med E34en, så du får hilse og si takk til han også. Jeg visste ikke at du skulle bare være der på lørdagen. Hadde jo tenkt å slå av en prat jeg... Tenkte det samme! Desverre gikk tiden altfor fort. Jeg hadde regnet med at madammen skulle kjede seg fælt, så jeg så ikke helt syn på å dra henne med på overnatting og to dager der, så vi hadde ikke med ekstra klær eller bestilt noe hotell eller noenting.. Men det var jo flere av hunkjønnsutgaven der, og hun fikk prøvd seg på banen selv også, så det gikk jo egentlig veldig bra. Linn og Kjetil prøvde å overtale oss til å dra på isbanetreffet, så vi får se om det kanskje blir litt mer tid der. Eventuelt kommer vi nok sterkere tilbake til våren. Var en del jeg gikk helt glipp av også, som BimmerKing, R Andersen og mange flere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 forresten, om det er flere som trenger en plass å legge opp bildene fra bmwdagene, så gi meg en pm, så slenger jeg de opp på oppbrukt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Frua mi likte seg også på treffet. Hadde jeg da ikke regnet med.. Så blir nok flere treff på oss, kanskje med overnatting også. Fikk da snakket med noen av dere her på forumet, men vanskelig å finne dere igjen. Ikke lett når man ikke vet hvordan folk ser ut.. Var jo eneste Gunnar jeg kjente igjen (og hans fru) etter pistolskytebildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 espen: syntes bildene dine ble veldig mørke. Ja noen ble det, brukte ikke blitz, prøvde det denne gangen, hakke så peil på kamera sånn teknisk så prøvde meg på det nå. Jeg hakke bestemt meg for hva jeg liker best med mitt kamera, får høre med gutta på evo om hva de syns, bildene av bilene på våler som hadde bare sol på seg ble jo bra, men litt skygge så ble det veldig mørkt noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Du som kjørte den med hvit vinge R Andersen? stemmer det ja! Er det bilde av denne noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Hagenisse: Så det var bilen din ja, kjente den ikke igjen uten orasje blinkers.. Og baklyktene er fine om kvelden, men bobob om dagen. Hehe.. Helt enig jeg. Men det er så vanskelig å finne den igjen hvis den har rød/hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Var en del jeg gikk helt glipp av også, som BimmerKing, R Andersen og mange flere! Ja, vi rakk ikke å hilse på vi heller..... Men hvis du kommer på isbanetreff så sees vi der! Du som kjørte den med hvit vinge R Andersen? stemmer det ja! Er det bilde av denne noe sted? Her er ett iallefall......: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Du som kjørte den med hvit vinge R Andersen? stemmer det ja! Er det bilde av denne noe sted? Er bl. a. et bilde på forrige side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Takk for henvisningen. Hadde lett etter en rød M3 med hvot spoiler, men tydeligvis ikke studert bildene godt nok. *host* Var jo så vanskelig å se når den ikke var fotografert bakfra! *host* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Det ligger en del bilder under "Happenings" for de som ikke har fått det med seg. http://www.bimmers.no/album/?id=happenings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Hvilken bil satt denne motoren i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Den satt i en sølvfarget M Roadster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 og hadde akkurat bremset motoren til over 350 hk. tror det var 357 han sa, men husker ikke helt om det stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Bildene på bmw.leifen.com er jo som vanlig av høy kvalitet. Gunnar, med dame og meg i baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå