Gå til innhold

Rykende ferske stemningsbilder BMW-dagene Våler 2005

oddis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for henvisningen. Hadde lett etter en rød M3 med hvot spoiler, men tydeligvis ikke studert bildene godt nok.

*host* Var jo så vanskelig å se når den ikke var fotografert bakfra! *host* ;)

her har du noen som er klarere :D :

IMG_1353.jpg

IMG_2148.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bil satt denne motoren i da?

I denne:

IMG_1038.jpg

Han var skikkelig uheldig på søndag, bilen bare stoppet på vei til banen. Han fikk tauet den inn på på plassen, og det var en masse folk som forsøkte å finne ut av problemene i løpet av dagen.

IMG_2301.jpg

Var vist problemer med bensintilførselen. Da jeg reiste i fire tiden gikk den fortsatt ikke, men det var en kar fra Flissundet som hadde tatt med seg hjernen for å se på den.

Noen som vet hvordan det gikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagenisse: Så det var bilen din ja, kjente den ikke igjen uten orasje blinkers.. :) Og baklyktene er fine om kvelden, men bobob om dagen. Hehe..

Helt enig jeg. Men det er så vanskelig å finne den igjen hvis den har rød/hvite :wink:

Så sant så sant.. Du er vel ikke alene om å ha en sort coupe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_2218.jpg

Dette er det nærmeste jeg fant av min,og jeg var der i 2 dager.

Helvete!Klare aldri å få opp noe bilde jeg!

Frode H. - Edit: Du linket til selve siden som bildet ligger på og når du da bruker Img- knappen funker det ikke. Høyreklikk på bildet og kopier adressen til selve bildet. Da skal det i de fleste tilfeller virke. Endret på bildet ditt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Kulturelle Anton hadde nå fått deg med på en del bilder såvidt jeg husker. Var jo helt sinnsykt å se gjennom bare lørdagsbildene - 204 sider... :shock:

Jeg så igjennom bildene til Kulturelle Anton på jobb i dag og det var ikke akkurat gjort i en fei det nei. :) Synd at nesten alle var tatt fra samme posisjon men er man flaggvakt kan man jo ikke akkurat flytte så mye på seg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...