Espen|3k Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Bildene på bmw.leifen.com er jo som vanlig av høy kvalitet. Oi oi oi Skal få slått i hjel et par min her nå ja Er så utrolig deilig å bra at så flinke fotografer tar bilder for oss, kjempegøy å se på så vannvittig bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Takk for henvisningen. Hadde lett etter en rød M3 med hvot spoiler, men tydeligvis ikke studert bildene godt nok.*host* Var jo så vanskelig å se når den ikke var fotografert bakfra! *host* her har du noen som er klarere : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Mye bra der gitt! Gjentar det jeg nettopp sa på BMWCCN-forumet - utrolig gøy at noen gidder å fange opp bilder av så godt som alle bilene, ikke bare de med titusen hester. Dette må jeg si jeg er godt fornøyd med: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Hvilken bil satt denne motoren i da? I denne: Han var skikkelig uheldig på søndag, bilen bare stoppet på vei til banen. Han fikk tauet den inn på på plassen, og det var en masse folk som forsøkte å finne ut av problemene i løpet av dagen. Var vist problemer med bensintilførselen. Da jeg reiste i fire tiden gikk den fortsatt ikke, men det var en kar fra Flissundet som hadde tatt med seg hjernen for å se på den. Noen som vet hvordan det gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Oi oi oi Skal få slått i hjel et par min her nå ja Her kan du også slå ihjel litt tid: http://www.kulturelle-anton.com/ Han har tatt nesten 1800! bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Hagenisse: Så det var bilen din ja, kjente den ikke igjen uten orasje blinkers.. Og baklyktene er fine om kvelden, men bobob om dagen. Hehe.. Helt enig jeg. Men det er så vanskelig å finne den igjen hvis den har rød/hvite Så sant så sant.. Du er vel ikke alene om å ha en sort coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Dette må jeg si jeg er godt fornøyd med: Pent bilde det ja. Var jo ikke verst av min heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 401 bilder og dette var det nærmeste jeg kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 ...ja ja du er no der i alle fall!..det var ikkje eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 401 bilder og dette var det nærmeste jeg kom. Surt.. Men Kulturelle Anton hadde nå fått deg med på en del bilder såvidt jeg husker. Var jo helt sinnsykt å se gjennom bare lørdagsbildene - 204 sider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 ...skal tru kva det er som driv Kulturelle Anton. Reine misjonæren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Dette er det nærmeste jeg fant av min,og jeg var der i 2 dager. Helvete!Klare aldri å få opp noe bilde jeg! Frode H. - Edit: Du linket til selve siden som bildet ligger på og når du da bruker Img- knappen funker det ikke. Høyreklikk på bildet og kopier adressen til selve bildet. Da skal det i de fleste tilfeller virke. Endret på bildet ditt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Det fine med kulturelle Anton er jo ikke bare mengden bilder, men at man enkelt og greit kan få dem tilsendt i A3-format. Har to bilder av min på rudskogen på veggen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Men Kulturelle Anton hadde nå fått deg med på en del bilder såvidt jeg husker. Var jo helt sinnsykt å se gjennom bare lørdagsbildene - 204 sider... Jeg så igjennom bildene til Kulturelle Anton på jobb i dag og det var ikke akkurat gjort i en fei det nei. Synd at nesten alle var tatt fra samme posisjon men er man flaggvakt kan man jo ikke akkurat flytte så mye på seg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 401 bilder og dette var det nærmeste jeg kom. Har ett par til deg jeg da........ Ikke spesiellt bra bilder, men de viser bilen din iallefall.... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå