Hassa Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 kanskje vi skal avlegge løfte her inne da vist vi blir en del blir det jo motiverandes da! ja, og de som begynner å røyke igjen, må lodde ut bilen til en av oss jeg snuser bare, er umulig å slutte, har prøvd flere ganger, men det er ikke lett nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Jeg skal slutte jeg også, en dag... Men jeg tror kanskje det blir litt enklere om det kommer en person til inn i livet som helst ser at jeg ikke snuser. Ikke at det funker at samboer krever det, men et ønske fra vedkommende er jo en motivasjon! For tida er jeg singel, og gidder ikke motivere meg selv, eksen sa ikke stort på det, så lenge hun fikk røyke i fred (ute på verandaen! ) Har du tenkt tanken på at det kanskje ikke kommer noen dame inn i livet fordi (mange) damer synes det er usmaklig med menn som snuser... Kan det virke motiverende for deg? Slutt å snus --> få deg ei skikkelig rype! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Slutta å røyke for 2-3 år siden nå, og ikke rørt nikotin av noe slag siden.. Dette tror jeg er eneste måten å klare det på.. Jeg gikk ikke på fest de første 3mnd, og tok få pauser på jobb, bare pga at jeg visste hva som kom til å friste La tobakken i skuffa, for å bevise for meg selv at jeg klarte å la den ligge, å kastet den etter noen uker.. Lykke til! Det er behagelig å slippe å få hjerteklapp av å ha glemt tobakk/lighter lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Det er jeg klar over Edwildo, men nå har jeg ikke gått som ungkar hele livet, til tross for at jeg har snust i 13 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Som ikke-røyker (og avholds) er jo denne problemstillingen helt umulig å forstå. Snusere ser teite ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Mange her som misunner deg for for det,hilsen en som røyker og drikker fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Hagenisse, jeg er faktisk enig med deg i at mange snusere ser teite ut. De legger jo oppi en diger kuleformet pris og får skikkelig verandaleppe! Men jeg kan garantere nesten 100% for at om du hadde møtt meg så kunne du ikke sagt med sikkerhet om jeg har en pris i munnen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Hehe, du har holdt på så lenge at teknikken er i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 er det noen som vil hive seg på røyke\snuse stopp? desto fleire vi blir dess meir motiverande blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Det er vel flere faktorer som er avgjørende: - størrelsen på prisen - fasongen, jeg bruker prismaster (ja jeg vet det er "kjærring", men jeg ble nå engang vant til å bruke den) - det varierer hvor stor plass det er i leppa til folk (blir bare større og større... ) og som du nevner: - teknikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Nå fikk jeg faktisk lyst på en sigarett hehe uff, avhengig ja ikke bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 vi kan jo sette en dato neste mandag? trenger tid til motivering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Kom til å tenke på noe her..... Jeg selv røyker 20 sigaretter nesten hver dag. Lite regnestykke : For en uke, 70 * 7 = 490 kr For en måned, 490 * 4 = 1960 kr For ett år , 1960 * 12 = 23520 Kr ! På 10 år blir dette 235200 kroner ! Hadde fått en grei bil da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Du har skjønt det du og! Men helsegevinsten er det som motiverer meg mest, og så vil eg ikkje at dottera mi skal se meg røyke lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Det er det å motivere seg for å slutte også da. Men er faktisk bare psykiske abstinenser, at "du MÅ ha" men strengt tatt behøver du ikke ha røyk....rart med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå