Hhenrik Skrevet September 10, 2005 Skrevet September 10, 2005 ja, skal handle inn til basskasse, men aner ikke hvor de selger mdf plater, å pris. sko hatt det billigst mulig. 19 mm eller 22mm i stavanger/sandnes området
Runar-CSi Skrevet September 10, 2005 Skrevet September 10, 2005 Sjekk opp på forskjellige trelast forhandlere... Byggamkker, Maxbo osv...
Tommy Skrevet September 10, 2005 Skrevet September 10, 2005 For det første, så er ikke MDF billigt, å for det andre så er det ikke så mangen trelastforhandlere som lagerfører MDF, men på bygg 50 i hillevåg, så pleier de å ha. Hvi ikke så kan du høre med Bilradiospesialisten på forus.
Runar-CSi Skrevet September 10, 2005 Skrevet September 10, 2005 Det lønner seg ofte og sjekke pris på forskjellige plasser også... Her i Molde varierer prisene fra 300 - 600 pr plate....
StigJ Skrevet September 10, 2005 Skrevet September 10, 2005 For det første, så er ikke MDF billigt, å for det andre så er det ikke så mangen trelastforhandlere som lagerfører MDF, men på bygg 50 i hillevåg, så pleier de å ha. Hvi ikke så kan du høre med Bilradiospesialisten på forus. Vi vokter våre plater som hunder På Klepp er det et firma som har MDF plater. Husker ikke hva de heter. Men snus litt rundt der.
Gunnar Skrevet September 10, 2005 Skrevet September 10, 2005 Coop Bygg på Mariero har MDF i 60x240cm på lager. Hadde ihvertfall da jeg var der. Husker ikke nøyaktig pris, men står i en eller annen gammel tråd. Var vel 289,- eller noe sånt.
Hhenrik Skrevet September 11, 2005 Forfatter Skrevet September 11, 2005 jeg bare kjøpte en ferdig bygga kasse på bilradiospesialisten jeg. Fikk avslag å greier for de hadde skrudd et element i så det var noen skruehull i kassen hehe.. skal jo bare ha 30 liters kasse på de to elementene, så lagte bare et hull til i kassen, og monterte elementene med magneten ut, ble veldig bra, ser ganske så røft ut om jeg får si det selv.
Tommy Skrevet September 11, 2005 Skrevet September 11, 2005 Det er ofte billigere å få en ferdig kasse, en å lage den selv, hvis du ikke trenger en på spesialmål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå