Gå til innhold

da har vi shina bilen


sindre21
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, vi har aldri brukt teflon på noen av bilene... det eneste vi bruker av sånt er lakkforseiling som ikke er noe i nærheten av teflon. Men kan jo hende at deres teflon behandlig er bedre, enn den jeg har sett på noen av bilene som har vært innom... ikke vet jeg. Har bare merka at på biler med teflonbehandlig så blir det skjolder når du rubber opp med 1'er, viss du da ikke rubber bort hele driten. Og nei, det er ikke bare noe jeg sier.

Hehe, ja, greit. Bryr meg ikke veldig mye om dere sier at jeg ikke kan jobben min, men vi kan den bedre enn folk som jobber for Tamsen viss det sier deg noe...

Men seriøst, har du aldri fått problemer med at når du maskinpolerer en bil som har teflonbehandling at det blir skjolder??? kan hende det går greit når teflonen ikke har blitt hard enda?? aner ikke hvor lang tid det tar, men etter noen år så er det ikke fult like greit etter hva jeg har sett.

Forresten, hvor jobber du henn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey vi har ikke hatt de problemene.du kan sikkert jobben din du var ikke meningen og være frekk.du har lært på din måte og jeg på min 8) men hvis du vil kan du komme på jobben min.jeg jobber i oslo. vi har hatt noen ferrarier på jobben vi også ingen har klaget.de var utrolig fornøyde 8) og min bil er ikke i nærheten av hvor blanke de ble!du kan se min vår hjemmeside www.oslovarebilsalg.no der er det bilde av to biler begge disse var på utstilling på hellerud sletta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg bor nok i Trondheim for tia så det kan bli litt vanskelig :P Studerer serru...

Så lenge kunden er fornøyd så er det jo bra :)

Så lenge utstillingsbilene står inne så er det jo ikke så veldig pes da :P Men viss det er en sort-blank (ikke metallic) ferrari som skal stå ute på utstilling.. uansett sort-blank så er det helvette.... det er jo bare til å ta på bilen så får du "vaskeriper"... så utrolig plagsomt. Kult med svart bil men altfor mye jobb viss du vil holde den strøken synes jeg...

Uansett, kult å ha tøffe biler inne eller hva? Drit kult å få kjørt sånne biler hvert fall... har kjørt en F430, den gikk så syykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg bor nok i Trondheim for tia så det kan bli litt vanskelig :P Studerer serru...

Så lenge kunden er fornøyd så er det jo bra :)

Så lenge utstillingsbilene står inne så er det jo ikke så veldig pes da :P Men viss det er en sort-blank (ikke metallic) ferrari som skal stå ute på utstilling.. uansett sort-blank så er det helvette.... det er jo bare til å ta på bilen så får du "vaskeriper"... så utrolig plagsomt. Kult med svart bil men altfor mye jobb viss du vil holde den strøken synes jeg...

Uansett, kult å ha tøffe biler inne eller hva? Drit kult å få kjørt sånne biler hvert fall... har kjørt en F430, den gikk så syykt!

ja det er kult det hender vi får lov til og ta en prøvetur vi hadde en svart 67 mustang gt cab den var svart (ikke metallic) den polerte vi i en hel uke den var et hælvete.men den fikk pris på utstilling for MEGET pen lakk.men svart er noe dritt og holde på med ja men det blir blankt som faen da.vi har hatt flere biler som har fått priser på utstilling etter en runde her.de brukes til vanelig også.kundene her er kjempe fornøyd med de høye kravene til kvalitet som vi har. \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...