Aama_Racing Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Som sagt, sikkert litt dumt, men hvordan kan jeg abonnere på en tråd i forumet.? takker for alle svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Det gjør du ved å gå inn i din profil, scrolle ned til bunnen ved innstillingene og velge "Varsle alle svar". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 eller i bunn på tråden er det ein tekst som heiter "abonner på dette temaet" trykk på den! (dersom det er ein tråd som du ikkje har starta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 bmwe9 sin løsning er da fullgodt om man kun ønsker mail ved svar på tråder man selv poster i. Dersom man ønsker mail ved svar i andre tråder så følger man ovex sin løsning. Tilsvarende som ovex sin løsning kan man avslutte abonnement på tråder også, både de man selv har postet i, og de man manuelt har aktivert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Takker for alle svar.. Dette forumet er helt værst (rått) når d gjelder behjelpelighet:D fikk det til nå ja:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Takker for alle svar.. Dette forumet er helt værst (rått) når d gjelder behjelpelighet:D fikk det til nå ja:D:D Sammen er me sterke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Vel - Gunnar (admin), jeg og de to andre moderatorene er vel her nettopp bl.a. for å hjelpe. Samt at de aller fleste brukerne her er meget vennlige og hjelpsomme de også! Det er sannsynligvis veldig sympatiske folk som velger BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Å være moderator på dette forumet er faktisk ganske enkelt. i.o.m at folk her inne er så hjelpsomme og greie. Er ikke så veldig mye vi "moderatorene" trenger å gjøre. Selv har jeg rettet litt på feil/ufullstendige linker,bilder o.l men slikt må mann jo regne med. Er også moderator på ett annet forum (ikke bilrelatert). Der er det mye mere moderatorjobb til tross for at det er bare 1/3 av brukere enn hva det er her på bimmers.no STOR applaus til brukerne på dette forumet!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Det er lite jobb i forhold til ting en MÅ gjøre ja. Men i det siste har jeg begynt å rette opp unødvendig sitering, siterte bilder og dobbeltpostinger. Skal ikke klage på brukerne her, for det er det absolutt ingen grunn til, men det er et lite forbedringspotensiale på akkurat de punktene jeg nevner. Før var det kanskje ikke så nøye med dette, men i takt med at trafikken øker og øker her så blir alt så mye ryddigere jo bedre man følger tipsene her: www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå