mAZE Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Hva kan jeg bruke for å få liste sorte igjen. Gjelder de rundt vinduene.. Slilikonspray?? Eller er det noe annet som funker bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Funker det ikke med sånn "bumpercare" greie da? Veit at Autoglym har noe greier til det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Skal du ha det permanent må du vel nesten bytte de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Jeg bruker armor all matt foam cleaner, den er knall. Frisker opp gummi og plastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jepp den er knall.. Funker som bare d.. Men dette varer jo ikkje så veldig lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Meguiars NXT Tech Protect.. på alt a vinyl, gummi og plast.. Inni og uttapå bilen.. gnikk skikkelig reint først.. og ta på det greiene etterpå.. spraye på en microfiberklut og gni utover pleier jeg å gjøre.. da det kommer i sprayflaske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Fikk visst slik bumber care fra Motor Technic i dag, så kan jeg jo prøve den og se om den blir noe bedre.. Men må nok bytte de ut etterhvert. De er ikke noe fine lenger. Men takk for mange ideer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Hva kan jeg bruke for å få liste sorte igjen. Gjelder de rundt vinduene.. Slilikonspray?? Eller er det noe annet som funker bra? stemmer at Autoglym har nokon bra produkter her "Viny og rubber care" vil eg anbefala. Hugs berre ein ting: vinyl og gummi treng velikehald frå dag nummer ein.....på same måte som lakk...ville ikkje vere noko serleg suksess å ta 1. polering etter 8 år, og grine på nasen av at det ikkje virka så lenge.. Ha på dette stoffet dei fleste gangene når du ellers steller bilen, så får du og langvarigt fine lister...som ikkje vert grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Kan med fordel bruke slike produkter 1 gang i uka for å holde lister pene,det tar jo kun noen minutter å gjøre det.Jeg bruker Armor All på en svamp med godt resultat.Hvis de er skikkelig stygge så hjelper det godt å polere over dem med stålull først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 mAZE: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... ght=lister Vurderer samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 man kan også ta dem av og lakke dem med en eller annen spesiel plast lakk eller noe vi gjorde det på en kompis sin og de var svart resten av tiden han hadde bilen hadde den i et og et halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 det som fungerer best på de fleste typer svart plastikk er varmluftspistol.. hold den på en avstand på ca 25cm.. da vil plastikken bli varm og smuts vil trekke ut av plastikken.. det blir som en fornyelse.. dette varer mye lenger en alt av div. vidundermidler på markede.. men, det er noen plast typer dette ikke virker på, test derfor på en liten plek først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå