Rope Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Gikk glipp av anlegget hans, jeg dro før det ble mørkt, husker ikke klokke slettet, men husker jeg måtte stoppe på innkjøringa til E18 og måtte sette på varsel blinkerne PGA det kom røyk opp fra hatte hylla og ut av baksetet.... måtte lukke opp dører og lufte ut littegrann. HEHE men det er sånn det skal være, er det ikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Hehehe jo det er slik det skal være skal du på gatebil til helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Ja skal det, skal nok ikke kjøre for jeg har ikke fått bremse skivene mine enda de skal jeg hente på søndag, berekula må jeg også bytte er litt slakk i den... Jeg skal prøve å parkere på glatt-kjøringsbanen, det er alltid like morro Skal du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Skal dit på lørdag, men skal ikke kjøre. har ikke fått de nye bremse skivene pluss at det er litt slakk i bere-kula forran... Skal parkere på glattkjøringsbanen, alltid like morro... hva med deg skal du dit eller? Hvordan ser bilen din ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 sorry pc'en tok helt av, var ikke med meninga å legge inn 1000 svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 samme har skjedde med min pc og NSS og jeg skal nok ta oss en tur ja, men hvor vi parkerer vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jeg skal prøve å sette bilen på glattkjøringsbanen bilen kommer til å stå ved siden av en mørke grønn impreza med svenske skilt. min bimmer er også mørke grønn også står det www.bimmers.no i bakruta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 da skal det vel ikke bli umulig å kunne se etter deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 skulle ikke være det nei, men hvordan ser bilen din ut da? og NSS sin?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 om du ser på første bilde i denne posten, så ser du en 7'er og en 5'er, det er meg og NSS, tror NSS skal sitte på med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg som eier den Sølvgrå e36 M3`en. Jeg ante ikke noe om at den er begjært avskilta før jeg leser det her jeg!!! Jeg fikk brev om at aller siste frist for eu kontroll var i slutten av juli,og da var det allerede august!Dette var det første brevet jeg fikk angående eu kontroll!!Jeg har vist bilen og den gikk rett igjenomuten noen mangler!! Det har heller aldri vært noe gjeld eller heftelser på bilen, hvorfor står det da at den er begjæret avskiltet!!!???? Noen som vet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 fant ut hvorfor det var begjæring på bilen min. Snap Drive i drammen har faen meg glemt å sende inn papirene på eu kontrollen!!!Helvete heller!!Tenk om jeg hadde blitt stoppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 hehe bra du ikke har blitt stoppet da! får håpe alt ordner seg da Drit fin bil du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 På Evo-forumets babe-tråd fant jeg tilfeldigvis et bilde av de to damene som var diskutert. Her poserer de, så det er lettere å se hvordan de faktisk ser ut. Som sagt tidligere, jeg hadde nok ikke nektet på noen av de to... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 hun til venstre likte jeg best, men jeg så jo typen hennes etterpå, han hadde ikke bil han hadde SKATEBOARD, langt hår og hette på hue.... Hun hadde passa bedre i en BMW! For eksempel en mørke-grønn E36 325.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå