Gå til innhold

Bilder fra Streetmeet i drammen 11. September ;)

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Gikk glipp av anlegget hans, jeg dro før det ble mørkt, husker ikke klokke slettet, men husker jeg måtte stoppe på innkjøringa til E18 og måtte sette på varsel blinkerne PGA det kom røyk opp fra hatte hylla og ut av baksetet.... måtte lukke opp dører og lufte ut littegrann. HEHE men det er sånn det skal være, er det ikke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja skal det, skal nok ikke kjøre for jeg har ikke fått bremse skivene mine enda de skal jeg hente på søndag, berekula må jeg også bytte er litt slakk i den...

Jeg skal prøve å parkere på glatt-kjøringsbanen, det er alltid like morro :D

Skal du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dit på lørdag, men skal ikke kjøre. har ikke fått de nye bremse skivene pluss at det er litt slakk i bere-kula forran... Skal parkere på glattkjøringsbanen, alltid like morro... hva med deg skal du dit eller?

Hvordan ser bilen din ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg som eier den Sølvgrå e36 M3`en.

Jeg ante ikke noe om at den er begjært avskilta før jeg leser det her jeg!!!

Jeg fikk brev om at aller siste frist for eu kontroll var i slutten av juli,og da var det allerede august!Dette var det første brevet jeg fikk angående eu kontroll!!Jeg har vist bilen og den gikk rett igjenomuten noen mangler!!

Det har heller aldri vært noe gjeld eller heftelser på bilen, hvorfor står det da at den er begjæret avskiltet!!!????

Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

hun til venstre likte jeg best, men jeg så jo typen hennes etterpå, han hadde ikke bil han hadde SKATEBOARD, langt hår og hette på hue....

Hun hadde passa bedre i en BMW!

For eksempel en mørke-grønn E36 325....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...