Dr_S Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Og RÅ farge http://www.carfreaks.net/albums/nurburg ... G_0985.jpg Ligger flere godbiter her http://www.carfreaks.net/gallery/nurburgring_july05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 sytntes det var mer et bilde av et koffertlåkk jeg men, fin i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Dette må vel være enten en omlakkert CSL eller en uoriginal CSL? Men fint, for all del. Og her er det visst enda en omlakkert/ombygd: Mye pene bilder der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Det skiltet på den kunne han/hun psart seg for En må jo ha vanlige skilt, ikke firkantede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Er stor fan av den blå fargen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2005 Forfatter Share Skrevet September 13, 2005 Var en CSL eier på bmwccn.no som fant ut at den blå hadde kun folie på seg, ikke omlakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Sperre, i Sveits er skiltene bak på bilene i det formatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 eg slit med den usymetriske fronten, men det er vakkert ikkje tvil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Sperre, i Sveits er skiltene bak på bilene i det formatet. Neida...de har andre formater også... Bildet er forøvrig hentet fra en temmelig "syk" side... .., men det ser ut som om sveitsiske bilskilt for noen er en egen vitenskap. http://www.olavsplates.com/switzerland.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Var visst en liten skiltfanatikker der gitt.. Hehe, er jo å en hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damien Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Prøvde en sånn for ikke lenge siden (ikke csl riktignok, men dog..) det var GØY. Bekjent av meg som fikk et godt tilbud hos en kar i Bergen. Trur han har en CSL(sogn og fjordanes eneste såvidt jeg vet). M3'en jeg prøvde var gjort litt med, så den gikk, for å si det pent, noe grønnjævlig. Kunne aldri i verden hatt noe sånt og beholdt lappen:p Ironien i det hele er at eieren ikke har lappen Kanskje kjempeidiotisk av meg å si dette her, men får du sjangsen.. PRØV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 CSL i S&F? Har det kommet en dit også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damien Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 ja ifølge kameraten min som har m3'en så. Finnes visstnok bare en. Godt mulig både jeg og han er HELT på viddene her, men er rimelig sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå