Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Va er prisen på en m3 3,2l motor... elller kan du skaffe komplett med driverk og osv.. skal bygge om min... Har fått tilbud fra sverige av en fyr jeg kjenner...

Skrevet

Ja faktisk!!! Det er NULL problemer å selge en M3 motor f eks med stor fortjeneste i Norge uansett!

Ville vært skeptisk til hele greia her. Hvordan skal man vite at han ikke stikker av med alle pengene? Forskuddsbetaling ja. Tviler på at noen går på denne her.

Skrevet

Dette fikk jeg på PM fra E36Turbo:

din jævla taper!

Sier litt om seriøsiteten til den fyren!

Er mange som har blitt svindlet på dette forumet tidligere så er ikke dumt å være litt skeptisk!

Skrevet
Sier litt om seriøsiteten til den fyren!

Er mange som har blitt svindlet på dette forumet tidligere så er ikke dumt å være litt skeptisk!

Men nå heter jeg ikke Marius heller jeg da.. og det går ann å betale inn et beløp som fryses til du har fått varen. :shock:

Skrevet

Bimmerdude var nok litt krass til å begynne med - det ER jo bimmerdude sin sedvanlige oppførsel det... :D

Men at han sender en slik PM vitner jo om virkelig lite seriøsitet. Hadda han tatt seg tid til å skrive en skikkelig PM til bimmerdude og la seg selv fremstå som en seriøs person så hadde det nok gått så mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...