Nino Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 flere av oss som har diskutert dette nå.. og vi vil gjerne ha flere innspill å komme med... litt av diskusjonen her..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Jeg har allerede sagt mitt egentlig, jeg synes det skal være slik det er, med unntak av mer oppdeling i Kjøp & salg. Jeg frykter at for mye oppdeling i selve diskusjonsforumet gjør det mer uoversiktelig. Samt at folk med kunnskap om en ting ikke svarer fordi de ikke har sett innlegget, siden det kanskje ligger i feil kategori i forhold til hva de leser. For de brukerne som har kommet til det siste 1-1,5 årene, majoriteten m.a.o., så kan jeg jo opplyse om at det var mange flere kategorier før, men dette ble redusert, og jeg tror de aller aller fleste syntes dette var til det bedre den gangen. Forøvrig endret jeg linken i innlegget ditt teck, slik at den nå peker direkte til det første innlegget i den tråden der flere kategorier var tema. Jeg kunne splittet ut de aktuelle innleggene, men siden du nå startet en ny tråd så lar vi den tråden stå som den er. Enkelte av innleggene i den inneholder jo meninger om både E34-lykter og forumet, så det hadde blitt litt vanskelig å vite hva man skulle tatt med over i ny tråd også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Syns forumet er helt topp sånn som det er idag jeg. Nei til forandring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Jeg kommer nok til å dele opp "Kjøp & salg", men ikke enda, for jeg har litt trøbbel med oppgraderinger som må løses først. Resten tror jeg ikke vil bli oppdelt. I albumene er det vanskelig å gjøre noe uansett, men et eget vis-din-bil-opplegg kunne vært et meget godt alternativ, men da må noen scripte det for meg (i PHP/SQL). Det tar altfor lang tid om jeg skal gjøre noe slikt, og så mye tid har jeg ikke å bruke på det. Det du derimot kan gjøre for å finne E34-bilder/tråder er såklart å søke etter E34, og det gjelder både i galleriet og i forumet. Nederst under "Bilder/Film" ligger det søking i galleriene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 ..dette fungerar som det er.....fort at den "hjelpsome" tone forsvinn dersom ein del litt for mykje opp, og dannar for mange grupperingar innad. Kan og då vere vanskigare å kome inn som ny, med mange som er berre hekta på eks. E36.... JA til NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 må si jeg og er stor fornøyd med sånn som det er nå... nei til forandring fra min side og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Jeg nevnte også noe om å ha flere undergrupper på forumet en tid tilbake. Nå har jeg insett at det er greit med en stor kategori. 1. Det er ikke SÅ mange aktive brukere. Ikke noe problem å finne igjen saker. 2. Nå leser jeg kanskje mye saker som omhandler bilmodeller jeg i utgangspunktet ikke var interessert i, og det må jeg si er positivt. Ikke sikkert jeg hadde sittet og sikla på s14.net om E30 hadde sin egen kategori. Kunnskap til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Jeg liker å lese litt om alt her på forumet. Selv om jeg har en E36 vil ikke det si at jeg kan svare på noe om E34 osv f. eks.. Synes det kun burde deles opp på kjøp og salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Helt unødvenig å dele opp forumet. Viktig at brukere utveksler kunnskap om de forskjellige seriene enn at det skal bli "lukkede" bolker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 er kjempe fornøyd med siden sånn som den er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 I albumene er det vanskelig å gjøre noe uansett, men et eget vis-din-bil-opplegg kunne vært et meget godt alternativ, men da må noen scripte det for meg (i PHP/SQL). Det tar altfor lang tid om jeg skal gjøre noe slikt, og så mye tid har jeg ikke å bruke på det. Vi hadde jo en prat ang. dette på PM for lenge siden, og da forklarte du meg dette om at det ikke er noen direkte kobling mellom forumprofil og galleriprofil, så det lar seg ikke gjøre å automatisk generere en "Galleri"-knapp for å ha under signaturen. Dette måtte gjøres manuelt... Men har du tenkt noe mer på å legge til et Galleri-felt i profilinnstillingene? Slik at brukerne selv kan legge inn URL til sitt galleri og få en knapp? Med litt propaganda omkring en slik ny funksjon så tror jeg nok de fleste aktive brukerne her hadde flyttet linken fra signaturen sin og over til den funksjonen. Slik det er nå har jeg link til mitt galleri på www-knappen, rett og slett fordi oppfordringen om å lese forumreglene, og Web2Messenger-funksjonen (mye kode) fyller opp så godt som alle tilgjengelige tegn i signaturfeltet. Lagde fort og gæli en knapp som kan brukes til dette, den ble på langt nær 100%, særlig ikke skrift/skriftfarge, men noen som ikke suger fullt så mye som meg når det kommer til bilderedigering klarer sikkert å lage en bedre dersom det skulle være behov: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Jeg foreslår å splitte opp Teknisk forumet, Motor, Understell, Karosseri, Elektrisk osv. Synes forumet er så pass stort nå, mange medlemmer og at det nå dekker en hel side med nye innlegg her hver dag, så nye innlegg detter jo langt bakover flere sider etter et par dager hvis den ikke svares på første dagen. Dermed så ser ingen den lenger og forblir ubesvart, hvis ikke noen kommer å "bumper" den opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Jeg er faktisk litt enig. Begynner bli seriøst mange innlegg. Dele opp i modeller liker jeg ikke derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Syntes det er helt knall sånn som det er nå jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Kanskje for de som er her mye og ofte, men for meg som ikke er her hver dag så blir det mye og rotete når jeg må gå gjennom alle teknisk postene for å finne en bestemt post. La oss si jeg KUN vil lese om Motor poster. Hvis det hadde vært flere forum (Les: motor) så kunne jeg klikka der og vips mange motor poster. U see? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå