robalst Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Hei folkens. Kjøpte meg en grei alarm på ebay, alarmen funker utmerket. Men prøver nå å få fjern lås/åpner til å funke. Dette skulle vise seg å bli litt mer problematisk en forventet, Har funnet di to ledningene i døren som gir puls for åpning & lukking, men virker som om jeg ikke får tilstrekkelig med strøm til lås motoren." har nok strøm i ledningene jeg henter strømmen fra, ca 20amp" av og til får jeg den så vidt til å funke, men låsen går da meget treigt opp å ned, noen ganger henger den seg midt mellom låst å åpen stilling??? Noen som har opplevd/funnet en løsning på dette Mvh robalst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Hvor har du koplet deg til sentrallåsen? På venstre eller høyre side under dashen? Hvilken årsmodell er bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Hvilken alarm var det du kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robalst Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Hei Alarmen er av typen "AOLIN" Har kobblet meg inn i fører døren. Der fant jeg to lednnger med puls for åpne / lukke dørene! Bilen er en 91 mod - Robalst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robalst Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Takker alle for gode svar / tilbake mld! Men i dag dro jeg innom BMW. di fixa det på 5 min Svare var vist å kobble seg rett på kontroll boxen, mot pasasjer døren.. Ja ja. Funker vertfall nå! Mvh Robalst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå