Gå til innhold

Kjørecomputer, passer stor i biler med liten fra før?


bimmerdude
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvordan det er på E36, men en kamerat med E34 fikk bekreftet fra GS Bildeler at ikke alle bilene har tilstrekkelig ledningsnett til å bare sette over den store kjørecomputeren. Ring de og spør.

Men som du fikk høre til svar i www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=236652 så er det mye jobb hvis du må trekke opp ledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette kommer ann på hvilket ledningsnett som sitter i bilen din..

i e34 så ser du dette under baksetet.. om det ligger 2 grønne tilkoblings*( ligner på iso) så har du det som kalles for "high ledningsnett".. har man dette så kan du lett sette inn en stor computer..

regner med att det er noe av det samme på andre modeller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette kommer ann på hvilket ledningsnett som sitter i bilen din..

i e34 så ser du dette under baksetet.. om det ligger 2 grønne tilkoblings*( ligner på iso) så har du det som kalles for "high ledningsnett".. har man dette så kan du lett sette inn en stor computer..

regner med att det er noe av det samme på andre modeller...

Vet du hva disse kontaktene brukes til? Jeg har stor kjørekomputer i bilen min (ledningsnett fra 525i) men den har aldri virket...Det er lys i knappene i komputeren, mn det er ikke liv i displayet...Er det noen koplinger som jeg har glemt å sette sammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...