Gå til innhold

Forumet har passert 100.000 innlegg!

Erik E30 Einum
 Share

Anbefalte innlegg

Forumet her på bimmers.no (tidl. BMWGuiden.no) har i kveld passert 100.000 innlegg!

Det synes jeg vi skal feire med :happybday: og kanskje :beer:

GRATULERER ALLE SAMMEN! Det er dere som gjør dette forumet mulig!

Det var forøvrig DaggEn som fikk æren av å skrive det konkrete innlegget.

Jeg kan ikke alene stå inne for at det tilfaller DaggEn noe annet enn ære og berømmelse, det må nok Gunnar svare på... ;)

Gunnar har kanskje noe statistikk på utviklingen i trafikk, både postede innlegg og besøk her? I anledning dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Innlegg nr. 50.000 ble skrevet 17. april i år, altså under 5 måneder siden!

Det vil si at vi siden 17. april i gjennomsnitt har ligget på (røft regnet) 333 nye innlegg hver eneste dag. :shock:

Kan for moroskyld opplyse om at det første innlegget ble skrevet mars 2003, så det tok over 2 år for de første 50.000, mens vi nå altså har klart 50.000 på under 5 måneder... :o

Kan jo ta med litt fra besøksstatistikken også, for vi passerer 400.000 besøkende kun i 2005 i løpet av de neste 2-3 dagene, mens vi i hele 2004 hadde rett over 200.000, og i 2003 kun hadde 60.000! Fin økning? :)

Totalt sett er vi oppe i 670.000 besøkende. Ikke gærnt det heller, på 3 år.

Nå ser jeg faktisk også at sidene i seg selv hadde 3-årsdag for 9 dager siden - den 6. september! :D

De første månedene var det med et annet forum, så nåværende forum har eksistert siden 25. mars 2003.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.... det er skikkelig rått da.... satt liksom og føltemed det der.... syns å huska at det er under et døgn siden vi passerte 98.000? kan det stemme????

Edit:

Hmmm... når jeg sjekker nå så har ikke tellern på dataen min bikket 99.000 enda... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...