Gå til innhold

Skjermkort\Ram

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

Priser

Varsle feil i prislisten!

Butikknavn og varetekst Butikkarakter Lager Pris

Komplett.no 4.5/6 (48 erfaringer) 3249,-

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 PCI-Express,"Ultra/2600PCX Golden S"

PCutstyr.no 4.3/6 (20 erfaringer) 3320,-

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 PCI-Express,"Ultra/2600PCX Golden S" 471846200-6367

Hardwareshop.no 5.9/6 (15 erfaringer) 1-3 dager 3462,-

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 PCI-Express,"Ultra/2600PCX Golden S"

Mamoz 4.1/6 (21 erfaringer) 3495,-

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 PCI-Express,",Ultra/2600PCX Golden S",

: Angir butikkens opprinnelsesland

: Spesielle betingelser gjelder. Klikk på ikonet for ytterligere informasjon

Finner det bare i pci ekspress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

er alltid en fordel uansett om du har hardcore pc eller bare vanlig skrivepc å ha god gjennomlufting i kabinettet. sparer fort litt levetid på for eks harddisk osv;) pc komponenter er ikke så alt for glad i varme, så har du muligheten til å montere vifter hadde jeg bestilt det også samtidig..

En annen ting er om du har kraftig nok strømforsyning til å dra det Ultra kortet? det trekker noe strøm bare så det er sagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå husker jeg ikke helt i farta hva det ultra kortet har som minimumskrav på PSU men tror det er 400watt?

sjekk hva maskina de bruker til nå her ->

http://www.extreme.outervision.com/index.jsp

men med et nødskrik så skal det kunne gå å bruke den psu'n du har..med mindre det er sånn billig psu ala "Qtec"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kortet skal klare å kjøre det meste ganske glatt uten hakk..kommer jo an på åssen pc du har ellers men jeg klarer å kjøre det aller meste med max grafikk glatt og jeg har A64 3200+ 1giga corsair xms 3200ddr og MSI NX6800 modda til ultra..og jeg har det minste 6800serie kortet..ultra skal liksom være det beste i den serien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.psdata.no/ps.asp?it=107455&mlevel=011301

Det MSI kortet jeg linka til her følger det jo med mange spill oxo :D

Drivers & Utilities, Adobe Acrobat Reader, MSI 3D!Turbo Experience, Comanche 4 , LockBox, IL-2 Sturmovik, ThinSoft BeTwin, Tom Clancy's Splinter Cell, GoodMen, WMIinfo, E-Color, Delta Force - Black Hawk Down, Yager, Praetorians, Commandos 3: Destination Berlin, Deus Ex: Invisible War, XIII, URU, American Conquest, Beach Life, Divine Divinity, Etherlords 2, Heaven & Hell, Joint Operations Typhoon Rising, Microsoft DirectX 8.1, MSI Live Update Series, MSI Secure DOC, Prince of Persia 3D, Splinter Cell Pandora Tomorrow, Trend Micro PC-Cillin 2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...