Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Priser

Varsle feil i prislisten!

Butikknavn og varetekst Butikkarakter Lager Pris

Komplett.no 4.5/6 (48 erfaringer) 3249,-

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 PCI-Express,"Ultra/2600PCX Golden S"

PCutstyr.no 4.3/6 (20 erfaringer) 3320,-

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 PCI-Express,"Ultra/2600PCX Golden S" 471846200-6367

Hardwareshop.no 5.9/6 (15 erfaringer) 1-3 dager 3462,-

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 PCI-Express,"Ultra/2600PCX Golden S"

Mamoz 4.1/6 (21 erfaringer) 3495,-

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 PCI-Express,",Ultra/2600PCX Golden S",

: Angir butikkens opprinnelsesland

: Spesielle betingelser gjelder. Klikk på ikonet for ytterligere informasjon

Finner det bare i pci ekspress

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

er alltid en fordel uansett om du har hardcore pc eller bare vanlig skrivepc å ha god gjennomlufting i kabinettet. sparer fort litt levetid på for eks harddisk osv;) pc komponenter er ikke så alt for glad i varme, så har du muligheten til å montere vifter hadde jeg bestilt det også samtidig..

En annen ting er om du har kraftig nok strømforsyning til å dra det Ultra kortet? det trekker noe strøm bare så det er sagt..

Skrevet

jeg har 350 w forsyning og håper det holder!

eg har kabinett vifte men bruker den ikkje fordi det bråker så jevli har skrudd av otes vifta også!

har åpent kabinett! men skrur på viftene når eg spiller krevende spill og da blåser kabb vifta inn kald luft

Skrevet

kortet skal klare å kjøre det meste ganske glatt uten hakk..kommer jo an på åssen pc du har ellers men jeg klarer å kjøre det aller meste med max grafikk glatt og jeg har A64 3200+ 1giga corsair xms 3200ddr og MSI NX6800 modda til ultra..og jeg har det minste 6800serie kortet..ultra skal liksom være det beste i den serien:)

Skrevet

https://www.psdata.no/ps.asp?it=107455&mlevel=011301

Det MSI kortet jeg linka til her følger det jo med mange spill oxo :D

Drivers & Utilities, Adobe Acrobat Reader, MSI 3D!Turbo Experience, Comanche 4 , LockBox, IL-2 Sturmovik, ThinSoft BeTwin, Tom Clancy's Splinter Cell, GoodMen, WMIinfo, E-Color, Delta Force - Black Hawk Down, Yager, Praetorians, Commandos 3: Destination Berlin, Deus Ex: Invisible War, XIII, URU, American Conquest, Beach Life, Divine Divinity, Etherlords 2, Heaven & Hell, Joint Operations Typhoon Rising, Microsoft DirectX 8.1, MSI Live Update Series, MSI Secure DOC, Prince of Persia 3D, Splinter Cell Pandora Tomorrow, Trend Micro PC-Cillin 2000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...