Ettertenning Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 den tok eg ikkje skal eg bruke dei nye og den gamle sammen ? vil det fungere? eller skal eg kun bruke dei nye? med dei nye får 1024 med den gamle blir det jo rundt 1500 men vist dei ikkje samarbeider er det jo saga blott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Det er litt umulig å svare på Mest sannsynlig går det, men ikke nødvendigvis Har gjort det samme selv 2ganger, ene gangen gikk det, andre gangen ikke.. Men hvorfor ikke kjøpe 2 til av samme typen som du har fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 det sies at di andre ram brikkene skal vere så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Du kan sikkert ha de sammen. Men da vil hastigheten på minnet bli satt til det de dårligste brikkene dine kjører på. Så da må du velge; enten 1500mb "tregt" minne eller 1024 raskt. Men om brikkene kan stå sammen vet du nesten ikke før du har dem i maskina.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 det jeg mente var at du skulle kjøpe de nye og bruke de og ikke blande den gamle med de nye, det blir feil pga timings osv på rammen..sier deg sikkert veldig lite men tro meg, bruk bare de nye;) det vil du tjene på spesielt om du har Amd Athlon 64 cpu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 ok takker for svar! da blir det ram og skjermkort på meg! lønn på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Håper du blir fornøyd da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 fi##e! dama er student! ho skal på konsert i slutten av månen og lurte på om eg hadde litt penger til overs Så da blir det bare ramm og dvd brenner denna månen og så skjerm kort neste måned. Kanskje det har sunket i pris da! Jaja men må jo prioritere samboaren og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jeg har ett slik Nvidia GeForce 6800 kort m/256mb ram og er ihvertfall meget godt fornøyd med det.. Drar alle spill jeg har prøvd det på glatt.. (med oppløsning 1280x1024, full details) Har ellers en 2,8ghz AMD Athlon og 1024mb ram.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 heheh, ja sånn er det å ha samboer.. men du får vel ha et skjermkort til gode, er du heldig så har det blitt enda billigere vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Sjekk priser hos www.data-aid.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 fi##e! dama er student! ho skal på konsert i slutten av månen og lurte på om eg hadde litt penger til overs Så da blir det bare ramm og dvd brenner denna månen og så skjerm kort neste måned. Kanskje det har sunket i pris da! Jaja men må jo prioritere samboaren og! Vær forsiktig med hva du skriver på forum, du vet aldri hva dama kan finne på: www.itavisen.no/services/dilldallExtern ... dallId=156 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 hehhehehehhehe den tar kaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 konge bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå