LarsH Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 ser meget bra ut den der ja. Siden jeg har e30 cab selv syntes jeg kanskje vingen er litt mye når caben er nede, men når caben er oppe så syntes jeg det er kjempe fint , blir sikkert en liten vane sak
Stian Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 Takker for det karar. Vinga er cool den når caben er nede og.. Vanesak som sagt.
G-RACING Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Fantastisk flott bil! Kjekt å sjå M3 i cab utgåve!
Stian Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Snart klar for sesongen. Er av gynokologen for tiden..
Lars89 Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Utrolig rå bil! Blir den å se på Våler/Rudskogen i år?
Trond e30 cab Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Dette var bilen sin det! Jeg og vil ha sånn en:D Utrolig flotte disse m3 cabene.
EirikL Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Det ble tøft med catkiller Noen mulighet for å beskue denne bilen ved Trollstigentreffet i sommer?
Stian Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 Da er skilta på plass og året`s første tur er rett rundt hjørna.. Skal bli deiligt å få køyre M3 igjen..
///Thomas Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Herlig sommertrallle detta Årets første tur er befriende for kropp og sjel \:D/ Kan være behjelpelig med bytte av vinge hvis du mener det blir litt "too much" med sport evo flappen, har orginal på min, og sugler litt på slik en.... Zinnoberrot du og har eller??? Vannvittig kjekt å bare bytte rett rundt da, hehe Jada så neida..... bare ett forslag..
Stian Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Herlig sommertrallle detta Årets første tur er befriende for kropp og sjel \:D/ Kan være behjelpelig med bytte av vinge hvis du mener det blir litt "too much" med sport evo flappen, har orginal på min, og sugler litt på slik en.... Zinnoberrot du og har eller??? Vannvittig kjekt å bare bytte rett rundt da, hehe Jada så neida..... bare ett forslag.. Da er sesongen over.. Hehe. Vinga passer ikkje bilen din vil eg tru. Det her er jo ei "kopi" vinga som er smalare en di.. Fargen er brilliant rød. Pen den bilen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå