Señorita86 Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Cd-spilleren i bilen har tatt kvelden, noen ganger spiller den gjerne cd'ene mine, andre ganger tilter den helt når jeg setter noe inn... Må med andre ord ha ny, noen som har forslag til hva jeg skal kjøpe? Har ikke så veldig store krav, bare at den spiller mp3/wma og holder "litt" lenger enn ut året Hvis tittelen på sangen som spilles vises i displayet er det heller ikke noe minus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 har en del kenwood spillere i butikken du kan jo se på di vist du er intresert. gode priser er det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Og hva sier så budsjettet ditt? Hvor mye er du villig til å betale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 har en del kenwood spillere i butikken du kan jo se på di vist du er intresert. gode priser er det og Takk, i'll take a look Og hva sier så budsjettet ditt? Hvor mye er du villig til å betale? Tenkte på 1500-2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Se her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... ht=pioneer Rå CD/MP3-spiller med innebygget forsterker selges. Med fjernkontroll for ratt Spilleren er kjøpt ny i mars og kun stått i bil 4 måneder. Selges grunnet ny bil med anlegg Se link fra produsent: http://www.pioneer.no/no/product_detail ... taxonomy_i d=430-458 2400 kr så er den din. Denne holder i flere år enda. Den er fremdeles en del av toppserien til Pioneer. Den viser selvfølgelig artistens navn og/eller tittel på sang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå