Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil =)

kokfesk
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med en fin bil...jeg liker originale E36´er :D ...så alt du behøver å gjøre er en lakkering av de nedre delene av front, side og bakskjermene + forsiktig senking (f.eks BMW M-Tech...senker ca. 1,5 cm foran og bak). Felgene kan også evt. skiftes til en mer moderne type, men var jeg deg ville jeg ha begrenset meg til 16" felger av hensyn til bilens grunnleggende kjøreegenskaper (les: funksjon før form). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! :D Enig med de andre her hva gjelder utbedringer. Når det gjelder senking er jeg ikke så ivrig med det. Spørs hvor du kjører osv. Kjipt med strøken bil hvis du ikke kommer deg ut innkjørselen hjemme og må rygge over fartsdumper :P Hiv på større felger først eventuelt ny fanger og leppe hvis du ønsker det. Da kan du vurdere senking. Eller kjøp justerbart senkesett. Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil..det aller første eg hadde gjort var å kjøpe noen feite felger! Det gjør så utrolig mye med utseende til bilen, deretter senka den og så heller lakket den ned eller kjøpt nye blinkere, front osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...