kokfesk Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Kjøpt meg nybil nå, 91 Bmw 325i, forslag til utbedringer og evt synspunkter mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Hvite blink,større felger og lakker den frontfangeren. Bare de tingene gjør mye med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 bilen er bra men alle de vanlige tinga må til hvite blink, senking, lister, speil, lakke/bytte front/bakk, da er velg det meste med.. gratullere med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Fin bil - Gratulerer! Lakker fangerne, samt skift blinkers til hvite/klare. Felg/dekk kan nok forbedres en god del, Hold deg til mest mulig plain stil - er ihvertfall mitt tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 - Klare blinklys + røde/hvite bak - M-fangere lakkert i bilens farge - M-lister - M-speil i bilens farge - Senkesett - felger - eksos - åpent luftfilter Ville jeg gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Lakker bilen ned, felger, senking, hvite blinkers rundt om og en pen endestuss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Grattis med ny bil! Enig med BMWdude over her, lakkering av fangere, hvite blink og større sko gjør mye! Alt koker jo ned til hvor mye schpenn du skal legge i dette.... ellers ville jeg anbefale full M-Tech og senking i tilegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Gratulerer med en fin bil...jeg liker originale E36´er ...så alt du behøver å gjøre er en lakkering av de nedre delene av front, side og bakskjermene + forsiktig senking (f.eks BMW M-Tech...senker ca. 1,5 cm foran og bak). Felgene kan også evt. skiftes til en mer moderne type, men var jeg deg ville jeg ha begrenset meg til 16" felger av hensyn til bilens grunnleggende kjøreegenskaper (les: funksjon før form). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Gratulerer med ny bil! Enig med de andre her hva gjelder utbedringer. Når det gjelder senking er jeg ikke så ivrig med det. Spørs hvor du kjører osv. Kjipt med strøken bil hvis du ikke kommer deg ut innkjørselen hjemme og må rygge over fartsdumper Hiv på større felger først eventuelt ny fanger og leppe hvis du ønsker det. Da kan du vurdere senking. Eller kjøp justerbart senkesett. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 .....her er det berre å starte. Bilen var då fin som den er, men reknar med at du vil gjere noko. Ville starta med dekk og felgar....så ta resten etter "lommeboka" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Grattulere med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Grattis med ny bil ser fin ut den, bare å lakke nederste del av bilen, og hvite blinkers så er den bankers den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Grattis med ny bil..det aller første eg hadde gjort var å kjøpe noen feite felger! Det gjør så utrolig mye med utseende til bilen, deretter senka den og så heller lakket den ned eller kjøpt nye blinkere, front osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Fint utgangspunkt dette her. Nesten slik min 325 så ut når jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 Takk for mange gode tips Fangerne skal på lakkering til uken, å blinklys å baklykter er bestilt:) Mens felger blir nok ikke prioritert før sommeren igjen! Noen som har noen tips ang. senking? merke osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå