damien Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Har samme problemet, men det er pga en useriøs bedrift som heller ansetter folk pga sosial status og bekjentskap enn kompetanse. Vi blei permitterte pga ustabilt marked. Markedet har stabilisert seg, og nå sitter vi ferdig opplærte og uten jobb, og ser at andre folk blir opplært til å gjøre jobben vår. Og ikke nok med det. Vi ser ei fagforening som går med på ALT. Kjøpt og betalt? tja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Jeg har intervju imorgen be for meg, jeg må ha denne jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 No dritt å få jobb, jeg skal i army`n 9. januar. Og derfor får jeg INGEN jobb Noen som vet hva jeg kan gjøre da? sosialkontoret? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 No dritt å få jobb, jeg skal i army`n 9. januar. Og derfor får jeg INGEN jobb Noen som vet hva jeg kan gjøre da? sosialkontoret? :s Du kan jo alltid finne frem gitaren å stå på Oslo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 No dritt å få jobb, jeg skal i army`n 9. januar. Og derfor får jeg INGEN jobb Noen som vet hva jeg kan gjøre da? sosialkontoret? :s Du kan jo alltid finne frem gitaren å stå på Oslo S Ja, jøss, det kan du tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Jeg har intervju imorgen be for meg, jeg må ha denne jobben. lykke til ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 No dritt å få jobb, jeg skal i army`n 9. januar. Og derfor får jeg INGEN jobb Noen som vet hva jeg kan gjøre da? sosialkontoret? :s Du kan jo alltid finne frem gitaren å stå på Oslo S Ja, jøss, det kan du tro hehe nei da men det er ikke lett nei, særlig ikke når du skal i army'n snart Men det må da være noe deltidsjobber ledige nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Jeg har intervju imorgen be for meg, jeg må ha denne jobben. Du får ha lykka till i morra... jeg går skole, men begge gangene jeg har søkt etter jobb har jeg fått det. Eine gongen var via bekjentskap og andre gangen søkte jeg "on my own" (mamma skrev søknaden) og jeg fikk jobb... vell jeg fikk jobben etter ca.8mnd måtte vente på at en skulle gå av med pensjon. men jeg gikk i 10.klasse og det var ikke fult så stress for min del siden mamma betalte alt osv. Nå har jeg hatt Fast Deltid i 2 år og noe mnd. men i april er det og søke på læling jobb... skal bli artig... som sakt... lykke til i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Arbeidsgiver har ikke lov til å sparke deg pga av innkalling til tjeneste, men dog er ikke sikkert de vil ansette en kar som får lønnspose, for å være borte ett års tid. Alltid ett prob det der, spes når du er pliktig til å oppgi evt militærtjeneste til arbeidsgiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Krysser fingrene for deg idag ja ///M :D Jeg skal vistnok få svar idag om jeg får jobben jeg ble intervjuet for på torsdag...så jeg sitter her på nåler og kikker på mobilen Vil virkelig ha den jobben!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 Har hvert på intervju idag, gikk ganske greit, får svar imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Lykke til da M\\ Vet kossen du har det nå! Eg flyttet 30 mil bort fra familie venner og alt for og få den jobben eg har nå! Gi beskjed når dommen har falt da! har tro på dette eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Håper du får jobben da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 JEG FIKK JOBBEN Får se hvordan det går fremover, hvis det går bra så må kjøpe en større bil. Skal bruke bilen min foreløpig til jeg økonomien er stabil, regniner betalt så kan jeg kjøpe varebil. Dette er en transportjobb der jeg må bruke egen bil og betale egen bensin, har ikke fått alle detaljer ennå, men regner med å få det imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå