Gå til innhold

Arbeidsledig

///M
 Share

Anbefalte innlegg

Har samme problemet, men det er pga en useriøs bedrift som heller ansetter folk pga sosial status og bekjentskap enn kompetanse. Vi blei permitterte pga ustabilt marked. Markedet har stabilisert seg, og nå sitter vi ferdig opplærte og uten jobb, og ser at andre folk blir opplært til å gjøre jobben vår. Og ikke nok med det. Vi ser ei fagforening som går med på ALT. Kjøpt og betalt? tja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No dritt å få jobb, jeg skal i army`n 9. januar. Og derfor får jeg INGEN jobb :( Noen som vet hva jeg kan gjøre da? sosialkontoret? :s

Du kan jo alltid finne frem gitaren å stå på Oslo S :wink::P

:lol: Ja, jøss, det kan du tro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No dritt å få jobb, jeg skal i army`n 9. januar. Og derfor får jeg INGEN jobb :( Noen som vet hva jeg kan gjøre da? sosialkontoret? :s

Du kan jo alltid finne frem gitaren å stå på Oslo S :wink::P

:lol: Ja, jøss, det kan du tro :P

hehe nei da :wink: men det er ikke lett nei, særlig ikke når du skal i army'n snart :? Men det må da være noe deltidsjobber ledige nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har intervju imorgen :D be for meg, jeg må ha denne jobben.

Du får ha lykka till i morra...

jeg går skole, men begge gangene jeg har søkt etter jobb har jeg fått det. Eine gongen var via bekjentskap og andre gangen søkte jeg "on my own" (mamma skrev søknaden) og jeg fikk jobb... vell jeg fikk jobben etter ca.8mnd måtte vente på at en skulle gå av med pensjon. men jeg gikk i 10.klasse og det var ikke fult så stress for min del siden mamma betalte alt osv.

Nå har jeg hatt Fast Deltid i 2 år og noe mnd. men i april er det og søke på læling jobb... skal bli artig...

som sakt... lykke til i morra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FIKK JOBBEN :D:D:):D:D:D

Får se hvordan det går fremover, hvis det går bra så må kjøpe en større bil.

Skal bruke bilen min foreløpig til jeg økonomien er stabil, regniner betalt så kan jeg kjøpe varebil.

Dette er en transportjobb der jeg må bruke egen bil og betale egen bensin, har ikke fått alle detaljer ennå, men regner med å få det imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...