M6 Bjørn Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Tanket opp i sted på UnoX på Bogerud/Rustad for 9,75,- Hvor bor du hen? Det er rett ved meg det.. Er der ganske ofte. Så du en S13 utafor det verkstedet? Bor på Bøler,husker ikke om jeg så den bilen nei... Ser en 850i der noen ganger,har prata med han tror han er medlem i BMW klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Fyllte full tank på statoil mjøndalen. 9,30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 fylte får 11.20 i brumunddal i helga.. men ser nå at d var dyrt i forhold til mange andre steder i landet! bensin prisene må da gå ned igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Tanket opp i sted på UnoX på Bogerud/Rustad for 9,75,- Hvor bor du hen? Det er rett ved meg det.. Er der ganske ofte. Så du en S13 utafor det verkstedet? Bor på Bøler,husker ikke om jeg så den bilen nei... Ser en 850i der noen ganger,har prata med han tror han er medlem i BMW klubben. Okey, har ikke sett bilen din trur jeg. Er en del oppe der. Han er medlem ja.. Fin bil han har. Har snakka noe med han. Kjører du ofte rundt i området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Er vel ikke så veldig ofte i grunn,det er vel helst når jeg skal fylle opp tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 9,70 idag shell rommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 9,25 i dag tidlig, Trondheim. Prisen går for tiden rett vei her i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 12,40 ca nu for tiden her i Vardø. Shell har monopol her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Fylte full tank (nesten 85 liter) på 1-2-3 i Drammen i går, til 9.47/liter. Det var akkurat i de tider det kom på nyhetene at Rita kom til å bli oppgradert til kategori 4 (den ble 5 i natt). Da jeg passerte samme stasjon igjen en halvtime senere var prisen 11.57.. høyere blir den nok også, om Rita treffer Texas i kat 4/5-styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 10,79 for blyfri 95 12,00 for blyfri 98... Var mykje forskjell men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå