Dr_S Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg sliter med å finne den bryteren man skal vri 90 grader for å åpne boksen til filteret. Noen som vet hvordan jeg bytter? Se bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 begynner tvile på om det sitter noe filter i bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 nei ikke der ihvertfall ser det ut som. Har du ikke AC? isåfall hørte jeg rykter om at det da ligger i motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Har ikke AC, nei. Er vel e30 som har det i motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Har ikke AC, nei. Er vel e30 som har det i motorrommet? Ta en tur til "morris" de finner det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Heh, da sier de sikkert bare: "nei, det tar vi på en Inspection hos oss det!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå