Gå til innhold

Dagboken til Toska

///M
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg liker faktisk David Toska, synes han virker som en genial mann.
For å være helt ærlig, så hadde jeg faktisk ikke stusset på å bli med på noe slikt, hvis jeg hadde sjangsen.

Uansett hva andre sier så synes jeg det er utrolig bra med bankran o.l i "Oceans Eleven" stil hvis dere skjønner hva jeg mener. Altså, ran som er perfekt planlagt å timet, uten noe form for personskade o.l selvfølgelig. Det ble det riktignok i NOKAS saken, og det trekker det ned en del. Men det hadde aldri skjedd om ikke politiet løsnet skudd først.

Ja her var det mye smart. :shock: Trodde faktisk ikke det var mulig å skrive sånt om sånne mennesker.

Å jeg syns selvfølgelig det er helt ok at mine skattepenger går til etterforskning av ran pga at en eller flere idioter syns de er for gode til å ha en ærlig jobb. Har du noen formening om hvor mye penger som er gått med til etterforskningen? Husker ikke eksakt beløp, men det var mye mye mer en selve ransbeløpet, og de pengene trengs jo ikke andre steder.........

Lurer på om dere hadde klart å sagt det dere skriver der foran familie medlemmer til den drepte.

Er det rart at verden er som den er........ Noen må jo ha blitt klemt bak døra da Gud delte ut IQ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså, at en mann ble drept er jo meget beklagelig. Og hadde Toska beordret noe slikt, han jeg ikke syns noe om han i det hele tatt. Men han ga klar beskjed om at det ikke skulle skytes eller siktes på noen som helst, heller ikke politiet når de dukker opp, toska tok det opp i forkant med hver enkelt av de som skulle stå vakt utenfor. Han sa i avhør at han ikke forstod hvorfor det skulle skytes mot den bilen som stod så langt unna. Flere av de andre ransmennene har også den samme oppfatningen.

Veldig synd det som skjedde med politimannen, men jeg står fortsatt for det jeg har sagt tidligere.

Det har forresten blitt brukt rundt 160mill på etterforskingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få sagt det: IDIOT!!!

Kall meg akkurat det du vil, jeg har en mening og du har din. Forskjellen på meg og deg er at jeg respekterer din mening.

Er du HELT TETT eller? Jeg har ikke for vane å si nedlatende ting om andre og i alle fall ikke når jeg ikke har muligheten til å si det til personen face-to-face (men ser du holder til i Ålesund, så da her jeg jo i alle fall muligheten...), men dette har INGENTING med respekt å gjøre!!!

Den meningen som DU har er potensielt FARLIG. Du kan ikke gå rundt i din egen verden å TRO at et slikt syn på ting vil bli respektert. Du har sett for mange filmer som glorifiserer slike tilværelser. Du deler dermed filosofi med andre som har sett for mye på film - bla. de to IDIOTENE som stod bak skolemassakren i USA.

Beklager! Jeg har INGEN respekt for din filosofi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker faktisk David Toska, synes han virker som en genial mann. Det at en politimann ble drept dro det ned veldig mye, men ellers var alt utrolig perfekt.

...

For å være helt ærlig, så hadde jeg faktisk ikke stusset på å bli med på noe slikt, hvis jeg hadde sjangsen.

Sorry, men med de uttalelsene der har du null respekt hos undertegnede. Finn deg et annet forum. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva andre sier så synes jeg det er utrolig bra med bankran o.l i "Oceans Eleven" stil hvis dere skjønner hva jeg mener. Altså, ran som er perfekt planlagt å timet, uten noe form for personskade o.l selvfølgelig. Det ble det riktignok i NOKAS saken, og det trekker det ned en del. Men det hadde aldri skjedd om ikke politiet løsnet skudd først.

Hei eg kan hjelpe deg med følgende

Psykologtjenesten Sentrum

Pilestredet 41 C, 0166 Oslo 22 20 41 22

Hjemmeside | Infoside | Kart | E-post | Katalogannonse

--------------------------------------------------------------------------------

Solverv Psykoterapiinstitutt

Vækerøv. 69 A, 0383 Oslo 22 50 51 90

--------------------------------------------------------------------------------

Solheim Svein A Psykolog

Tårnpl. 3, 5012 Bergen 55 32 11 50

Malde Bente Karin

Fr Nansens pl 8, 0160 Oslo 901 95 896

Braaten Leif J

Bygdøy allé 21, 0262 Oslo 24 11 64 14

Senter for Traumepsykologi AS

Grensen 18, 0159 Oslo 22 34 08 00

Psykologbistand AS

Kr Augusts g 13, 0164 Oslo 22 36 58 80

Ahmer Kjell Trygve Psykolog

Drammensv. 20 C, 0255 Oslo 917 08 484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva andre sier så synes jeg det er utrolig bra med bankran o.l i "Oceans Eleven" stil hvis dere skjønner hva jeg mener.

Så det er helt greit at jeg tar penga dine (eller bilen din) bare jeg gjør det på en kul måte og ikke skader deg? Kjekt å vite. :roll:

Nei, det er ikke greit i det hele tatt, men at jeg derimot hadde gjort det mot deg, hadde vært greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig å sutre så inne i helvete mye over at folk liker toska, elr syns han er en smart kar.. faen skulle nesten tro det var pappa'n deres som var skutt jo?!?! La folk mene hva dem vil liksom!!

:shock:

Drømmer jeg eller?

Er ikke sant at folk kan ha slike meninger vel? :(

Javisst, meninger det er "lov" å ha.

Men helt ærlig, mye av det som har blitt ytret her i dag er som HenrikE30+ sier, ikke sunne.

Hustler... lurer på hvor mye et menneskeliv er verdt for deg etter den uttalelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig å sutre så inne i helvete mye over at folk liker toska, elr syns han er en smart kar.. faen skulle nesten tro det var pappa'n deres som var skutt jo?!?! La folk mene hva dem vil liksom

Tja kan hende at det er familiemedlemmer her på forumet.

Og er det noen som sutrer???

Er vel heller noen som gir utrykk for at andre ikke eier respekt for helt vanlige folkeskikk og normer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...