Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
det var jo kjedelig... hadde gledet meg til å se deg kjøre live.... begynner å bli smålei grevlingene :-P hehe...

men du skal vel til våler i september? får vel knipse noen bilder av deg i fart da ;-)

Den Våler-helgen er ikke bra timet. Rally Larvik går samme helg som BMWCCN har Vålerbanen, og jeg prioriterer nok det foran banekjøring. Men så spøker det litt for Rally Larvik også, for det ser ut som jeg er på jobb i London den uken. Får satse på et mer aktivt bil-år til neste år...
  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jaja... ikke alt som kan passe ^^

for min del har jeg samme problemet...

konf, når det var vårmønstring, 70 lag når det er ccn rudskogen, og jobb når det er våler :-s

hehe... mne du får jo stille opp på concoursen på sirevåg 23 mai... du kan jo stille i modifisert klassen :-)

• 3 months later...
Skrevet

kjørte du rally sokndal igår? la merke til en rød BMW e36, men den kom ikke igjen andre runde.. hørte det var èn bil som røk kardangen(da tenkte jeg naturligvis på BMW`n) og en annen bil hadde gått på taket :?

Skrevet

Det gikk ikke så bra med gaute, han hadde en avkjøring, etterfulgt av 3-4 rundkast, så det er ikke mye igjen av karosseriet, men bilen kunne faktisk kjøres opp på hengeren. har ikke hørt at det gikk annet en bra med Gaute og kartleser Peter.

Skrevet

Her er ett bilde som var i den lokale avisen, tok bare bilde fra avisen da det ikke har blitt lagt ut noen bilder på nettavisen enda..

kpvgi2m3d8w0rlcm6m55.jpg

Noen info om videre planer? du skal vel fortsette?

Skrevet

Dæven.. dette var trist! Håper alt står bra til med Gaute og kartleser!

Trist etter så mye jobb som er lagt ned. Hva skjedde? Ser ut som et ganske rett strekk på den der mobilfilmen.

Skrevet

tror det må være pga noen humper/telehiv i veibanen, om det er på den plassen jeg tror det er, så er det ganske heftig telehiv i veibanen der! men merkelig om ikke kartleser hadde notert ned dette :?

Skrevet

Det stemmer at det var 3 gupp der. Vi hadde dem i notene (og det er ikke kartleseren som velger hva som skal stå i notene, det er sjåførens ansvar at notene stemmer. Kartleseren bare leser det som står der)

Det siste guppet før en 5 høyre tok oss litt av bakken, nok til at jeg ikke fikk bilen til å svinge noe som helst. Da var det gjort. Det bar rett frem ut på jordet, hvor bilen straks roterte litt mot høyre (siden jeg jo prøvde å svinge den veien), og resten er greit dokumentert tidligere i denne tråden :)

Den konkrete grunnen til avkjøringen er at jeg kjørte for fort. Jeg hadde flat pedal på 5.gir. Det gikk ikke gitt...

Jeg skal etter hvert bygge ny bil. Har et par donorbiler i sikte, men har ikke tatt noen avgjørelse enda. Lykken er jo at det er veldig billig med E36 karrosseri for tiden :D

Skrevet

Pågangsmot? Jeg har jo ikke akkurat fått gjort så mye enda da. :)

Jeg tror motor og gir er OK. Den fusker litt, men det tror jeg skyldes at vakumslangen til bremsekraftforsterkeren falt ut, og gir den en del falsk luft der. Ser ikke så mørkt på akkurat det...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...