Diesel power Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 En liten videosnutt. E60 er kul http://www3.goyk.com/aw333sas0910/car_videos/e60_m5_test_drive.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Får bare opp masse tall og firkanter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Fy pokkern den var rå hva mer kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Tiff er så rå! Digger ham! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Tiff er så rå! Digger ham! Hehe ja! Jeg og! Sikkelig baron som har sansen for biler, han har vel kjørt noen BMW`er etter hvert. Da han testet M5 E39 hvar han helt vill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Er jo ikke veldig mye mindre vill nå.. Skulle likt å se ham sette en runde i den på Rudskogen. Tommy sin tid var jo ikke akkurat imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 kongefilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Er jo ikke veldig mye mindre vill nå.. Skulle likt å se ham sette en runde i den på Rudskogen. Tommy sin tid var jo ikke akkurat imponerende. Konge film forresten! ka var det beste tida tommy hadde? noen som veit ka gaute har som pers? blei imponert over kjøringa hans på våler da eg såg innboard filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Vil se film jeg også! Det åpner seg ett nytt vindu hvor pc'en begynner å laste ned noe greier. Men samtidig kommer det en uendelig rekke med en blanding av tall, bokstaver og symboler... Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Ettertenning, Tommy kjørte visst på 1.10 med Loff-Larsen i passasjersetet. Det er en bra tid, for all del, men f.eks. Ole Jørgen Svendsen kjører 1.10 med E30 318is (forøvrig bedre enn mange med M3 og slikt). Kenneth Høiom har visst kjørt 1.05 med M Coupéen sin. Tommy er jo tross alt proff-fører, så han burde klare litt med 507 gamp på en dragrace-bane som Rudskogen. Men for det første satset han nok ikke alt, og han hadde sikkert ikke så altfor mange rundene bak rattet på en slik bil før de tok tiden. Hadde bare vært festlig å se hva en fører som kan BMW hadde klart, en fører som Tiff Needell.. Vet ikke hva Gaute har som pers på Rudskogen, men han kjører bra han. Vil allikevel få presisere at de enkle forbikjøringene til Gaute på inboardfilmen fra Våler nok i meget stor grad var på grunn av R-dekk. Den svarte Compacten (323ti) og den røde 318isen han kjørte forbi var 02Henning og Ove Kvam, som begge kjørte på gatedekk. Henning vant såvidt jeg fikk med meg ferdighetskonkurransen, med Gaute på 2. eller 3., og Ove er også veldig flink, så de er nok ganske jevngode alle tre, og da sier filmen noe om hvor sent man kan bremse med R-dekk i forhold til gatedekk! Edwildo, prøvd høyreklikk og "save target as" eller "lagre mål som" eller noe i den duren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Vil se film jeg også! Det åpner seg ett nytt vindu hvor pc'en begynner å laste ned noe greier. Men samtidig kommer det en uendelig rekke med en blanding av tall, bokstaver og symboler... Hva skjer? Bare høyreklikk og velg lagre som, så ordner det seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Ikke den beste kvaliteten på filmen, men for all del... pen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 WOOW, herlig kjøring. Den bilen gjør meg stolt av å kjøre BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Kan lastes ned i litt (mye) bedre kvalitet på www.finalgear.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 En ting er sikkert...Tiff sammen med en rå bil er uten tvil god underholdning. Det er bare for jævlig at biler som M3 og M5 skal koste så mange penger i Norge/Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå