BimmerKing Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Hei. Er det noen her som kan anbefale noe bra musikk med fart i, som jeg kan bruke på noen filmprosjekter jeg holder på med? Det er filming fra autoslalom/banetreff etc.... Konkrete tips mottas med TAKK En ting til: Hvilken låt er den desidert beste du noen gang har hørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Hvorfor må alle ha musikk i filmen sine? Den filmen som Gaute lagde hadde ikke musikk, det var såååå mye bedre å høre på. Fin lyd(6'eren) og det var et forstyrrende element(f.eks upassende musikk). Men, det kan også funke med musikk, men mange bommer helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Hei. Er det noen her som kan anbefale noe bra musikk med fart i, som jeg kan bruke på noen filmprosjekter jeg holder på med? Det er filming fra autoslalom/banetreff etc.... Konkrete tips mottas med TAKK En ting til: Hvilken låt er den desidert beste du noen gang har hørt? mozart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Groove Coverage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 September-Satelites er vel den beste akkurat nå Men, Darude-Sandstorm passer vel bra til en slik film kanskje? Robbie Williams-Let Me entertain you, The Disco Boys feat. Manfred Manns Earth Band - For you (Original Version), eller Bubba Sparxxx- Back in the Mudd. Et par sanger med fart i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Kazzer - Pedal To The Metal Den er det liv i! Teksten inneholder "driving '86 Jetta" da, men likevel. Når neste linje er "hoping that I could do better", er det vel ikke så ille Beste jeg noen gang har hørt? Har ikke peiling, det er mye bra ute og går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Men, det kan også funke med musikk, men mange bommer helt. Yes yes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Hvis du gjør som Jossi gjorde på filmen fra denne tråden, så funker det bra..musikk, men motorlyden kommer frem.. Her er noen sanger med fart i: Hoobastank - Crawling in the Dark Jimmy Eat World - Sweetness 36 Crazyfists - Bloodwork Disturbed - Shout 2000 Drowning Pool - Let The Bodies Hit The Floor Finger Eleven - Good Times Korn - Y'all Want A Single Billy Idol - Speed/White Wedding/Rebel Yell Sha-Boom - X-Ray Specs (Gammel Ole i Dole-låt faktisk) Papa Roach - Last Resort Skinny Puppy - Pro-Test Stage Dolls - Wings of Steel (klassiker) Sum 41 - Pain For Pleasure Thrice - Under A Killing Moon Zeromancer - Doctor Online (Rico Remix)/Teenage Recoil Studio B - I See Girls (Tom Neville Remix) Planet Asia ft. Kurupt - G's And Soldiers Blue Ice ft. Dj Aligator - Keep Me Hanging On Infernal - From Paris To Berlin (Dj Aligator meets Mr.President Club Mix) Noemi - Y.O.U./When Angels Kiss (Noemi Mix) Iio - Smooth (Airbase Radio Edit) Dj Valium - Doin It Again Dj Ross - Dreamland Dj Hype - Ready or Not (Remix) Silverblue - Do U Know Da Buzz - Alive (Yanou Remix) Neo Cortex - Don't You Dj Sakin & Friends - Dragonfly (Special Dance Max Rmx) Summerlove - Remember (Dancemix) The Underdog Project - Miami/Saturday Night/Summerjam 2003 Ying Yang Twins ft. Trick Daddy - What's Happnin' Byz - Do You Wanna Fuck/The Party Is In You Flip & Fill - Shooting Star Laava - Wherever You Are (Pulsedriver Mix) Sandra - Around My Heart (Dance Remix) Divina - Around My Heart Special D - Come With Me MVP feat. Stagga Lee - Roc Ya Body Starsplash feat. Daisy Dee - Fly Away Alan Jackson - Chattahoochie (køntri, men litt kul ) Dj Mangoo - Inside You (feeet bass) Groove Coverage vs Deep Spirit - The Lonely End Deep Spirit - The One That I Want (Chris Cute Radio Edit) Rihanna - Pon De Replay Pennywise - Fuck Authority Holymen - The Last Universe (Club Mix) Alien Ant Farm - Smooth Criminal (Michael Jackson Cover) Project Medusa - Moonshine Oceanlab - Satellite Animal Alpha - Bundy HIM - Wings of a Butterfly Aquagen - Lovemachine Bomfunk MC's - Turn It Up Drax & Scott Mac - The Sun Grizz Lee - Only One Scream Ziggy X (Dj Pulsedriver) - Geschwindigkeitsrausch Doruntina - Dreamworld Slowride - Winter Fronda - Rullar Fram Ellers finnes det vel en del tips i denne tråden.. Vanskelig å plukke ut en sang som er best ja..må tenke litt på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 Takker for svarene.... Jeg er ikke spesillt bevandret i videoredigerings-verden, men tenkte jeg skulle prøve litt iom at jeg har endel video liggende på dv-kassetter her.... Hehe.. Skal finne tak i noen av de sangene som er nevnt her og se hva jeg får til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Du kan jo alltids få bruke en sang jeg har laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 Du kan jo alltids få bruke en sang jeg har laget. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Nå vet ikke jeg hvordan du har tenkt å lage filmen, men tror kansje "Black Eyed Peas ft. Papa Roach - Anxiety" hadde passet bra, synes den er kul da.. hehe.. bra noen lager slike filmer:P har vel snart det meste som ligger på nett:P hehe.. fra BearShare hvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Du kan jo alltids få bruke en sang jeg har laget. Selvfølgelig..skjønner ikke at jeg kunne glemme.. Stay With Me og Can't Stop You funker helt sikkert utmerket til slike filmer.. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Rage against the machine!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Du kan jo alltids få bruke en sang jeg har laget. Selvfølgelig..skjønner ikke at jeg kunne glemme.. Stay With Me og Can't Stop You funker helt sikkert utmerket til slike filmer.. \:D/ Ja det vil jeg tro.. (Du får sende meg en mail om du vil ha de og ikke har de BimmerKing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå