Gå til innhold

Hadde d gjort seg me spacere bak?


DaggEn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hadde det sett bedre ut viss eg hadde satt på noen spacere bak. Syns felgene kommer litt langt inn i forhold til skjermen.

Noen som har en mening om saken??

Det blir mye finere med spacere! Det blir liksom litt japsestil når felgene står så langt inne.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spacere..! monter no..! Autoart har talt!!

Nå har jeg ikkje så mye peiling på spacere at d gjør noe så hvor mange mm store spacere burde eg ha? Og hva koster 2 slike?

Jeg vet faktisk ikkje innpresset på felgene pga at d ikkje står på felgene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spacere ødelegger hjullagerene mye raskere, bare så du har det i bakhodet liksom.. synes det så bra ut jeg da.. hehe:D

Dette må du forklare nærmere??? 8)

Kan ikke fortelle deg hvor mange mm, cm med spacer du trenger før jeg ev ser bilen i virkeligheten... men det er absolutt penest når felg og dekk går ut til skjermen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spacere ødelegger hjullagerene mye raskere, bare så du har det i bakhodet liksom.. synes det så bra ut jeg da.. hehe:D

Dette må du forklare nærmere??? 8)

Kan ikke fortelle deg hvor mange mm, cm med spacer du trenger før jeg ev ser bilen i virkeligheten... men det er absolutt penest når felg og dekk går ut til skjermen..

det er fordi at kraften opp og ned blir større!

vist du tenker deg at hjulet står montert 1 meter utforbi skjermen da vil kraften på lageret bli mye mye større. vist du forstår

kraft*arm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettertenning har helt rett, lageret er laget for å tåle så å så mye vekt, ikke mer, når du da skyver hjulet ut, blir det mer vekt fra akselen, noe som igjen sliter sjevt på lageret, og det får da ujevn belastning.. blir på samme måte som om du tar en latmansarm og drar til en skru/bolt, mer en du skal, da ryker den. ikke sant, litt merkelig eksempel, men tror det sakl være forståelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...